Wykaz dokumentów zawierających informacje o środowisku i jego ochronie - uzgodnienia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego




Koronowo, dnia 12.01.2007r.
OŚ-0312-3/5/06

INFORMACJA
BURMISTRZA KORONOWA
Na podstawie art. 19 ust 2 pkt. 3a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. Nr 129, poz. 902 ze zm.)
informuję,
że w publicznie dostępnym wykazie dokumentów zawierających informacje o środowisku i jego ochronie prowadzonym przy Stanowisku ds. Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Koronowie, Pl. Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pok. nr 28, tel. 052 38 22 231 wew. 349 zarejestrowano, wydane w roku 2005 i 2006, postanowienia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczące uzgodnienia warunków do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia na terenie Gminy Koronowo.



Burmistrz Koronowa
/-/ mgr Stanisław Gliszczyński

metryczka


Wytworzył: Urszula Dufka (12 stycznia 2007)
Opublikował: Urszula Dufka (12 stycznia 2007, 13:51:26)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1942