Postanowienie- uzgodnienie Starosty Bydgoskiego
Postanowienia - uzgodnienia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
Informacje Burmistrza Koronowa
Postanowienia - uzgodnienia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
Informacje Burmistrza Koronowa
Informacja Burmistrza Koronowa w sprawie OŚ-7624/12/07
Koronowo, dnia 28.05.2007 r.
BURMISTRZ KORONOWAOŚ-7624/12/07
INFORMACJA
BURMISTRZA KORONOWA
BURMISTRZA KORONOWA
Na podstawie art.19 ust.2 pkt. 4a i art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r.- Prawo ochrony środowiska (tj. z 2006 r. Dz. U. Nr 129 poz. 902 ze zm.)
i n f o r m u j ę,
że w publicznie dostępnym wykazie dokumentów zawierających informacje o środowisku i jego ochronie prowadzonym przy stanowisku ds. ochrony środowiska Urzędu Miejskiego w Koronowie, Pl. Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo , pok. nr 28, (tel.052 38 22 231 wew.349), zarejestrowano wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa nawierzchni ulicy Harcerskiej na odcinku 0,225 km od drogi powiatowej do Koronowa przez Samociążek w miejscowościach Samociążek, Bożenkowo, Gmina Koronowo i Osielsko” i możliwości składania uwag i wniosków w terminie 21 dni od dnia ogłoszenia w Urzędzie Miejskim w Koronowie, pok. 28, w godzinach urzędowania.
Z up.Burmistrza Koronowa
/-/ mgr inż. Grzegorz Rożek
Z-ca Burmistrza
/-/ mgr inż. Grzegorz Rożek
Z-ca Burmistrza
Karta informacyjna- wniosek (69kB)
metryczka
Wytworzył: Urszula Dufka (28 maja 2007)
Opublikował: Urszula Dufka (26 czerwca 2007, 10:44:35)
Ostatnia zmiana: Urszula Dufka (6 lipca 2007, 10:19:04)
Zmieniono: uzupełniono kartę
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1983