Wydział Finansowo-Budżetowy | Wydział Inwestycji i Planowania Przestrzennego
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego
Wydział Organizacyjny | Urząd Stanu Cywilnego | Referat zamówień publicznych
Wydział Obsługi Przedsiębiorczości i Promocji
Pion Ochrony Informacji Niejawnej | Rejestracja Pojazdów i Komunikacja
Audytor wewnętrzny | Inspektor Ochrony Danych | Wydział Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej
Wydział Rolnictwa,Ochrony Środowiska, Krajobrazu i Zarządzania Energią
Stanowiska ds. PPOŻ Gminy | Wydział Planowania Przestrzennego
Wydział Gospodarki Odpadami
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego
Wydział Organizacyjny | Urząd Stanu Cywilnego | Referat zamówień publicznych
Wydział Obsługi Przedsiębiorczości i Promocji
Pion Ochrony Informacji Niejawnej | Rejestracja Pojazdów i Komunikacja
Audytor wewnętrzny | Inspektor Ochrony Danych | Wydział Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej
Wydział Rolnictwa,Ochrony Środowiska, Krajobrazu i Zarządzania Energią
Stanowiska ds. PPOŻ Gminy | Wydział Planowania Przestrzennego
Wydział Gospodarki Odpadami
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego
Jarosław Stoba
tel. 523826-418
email: jaroslaw.stoba@um.koronowo.pl
Ewidencja Ludności | Marzena Tomaszewska-Rybka Anna Kop | (52) 3826 466 |
Dowody Osobiste | Daria Ozimkowska Katarzyna Obarzanek-Świtała | (52) 3826 464 |
Sprawy Zdrowia i Osób Niepełnosprawnych | Karolina Szałkowska | (52) 3826 483 |
Gospodarka Mieszkaniowa | Renata Szczukowska Kamila Wanatowska | (52) 3826 484 |
Sprawy wojskowe, obywatelskie i gminna ochrona przeciwpożarowa | - | (52) 3826 474 |
Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego | Michał Szulc Aleksandra Sandomierz Paweł Nowicki Mateusz Chruściński Aleksandra Sandomierz | (52) 3826 475 |
Wydział mieści się w budynku Urzędu Miejskiego w Koronowie przy ul. Pomianowskiego 1
Do zadań Wydziału Spraw Obywatelskich i Zarządzania kryzysowego należy:
1) realizacja zadań z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego:
a) nadzór nad realizacją przedsięwzięć obronnych w urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych podległych burmistrzowi,
b) koordynowanie i realizacja zadań należących do Szefa Obrony Cywilnej Gminy Koronowo,
c) współpraca ze służbami, inspekcjami i strażami oraz innymi instytucjami i podmiotami w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego,2) realizacja zadań z zakresu powszechnego obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
3) prowadzenie spraw w zakresie zgromadzeń publicznych oraz zezwoleń na prowadzenie imprez masowych,
4) organizacja kąpielisk gminnych i zapewnienie bezpieczeństwa na akwenie Zalewu Koronowskiego,
5) realizacja zadań Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego, w szczególności:
a) przyjmowanie i realizacja zgłoszeń o zdarzeniach i zagrożeniach, które wystąpiły na terenie gminy,
b) obsługa systemów łączności, powiadamiania i alarmowania oraz systemu monitoringu wizyjnego miasta Koronowa.6) realizacja zadań z zakresu ewidencji ludności:
a) prowadzenie rejestru mieszkańców,
b) prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców, sporządzanie spisów wyborców w wyborach,
c) sporządzanie wykazów związanych z prowadzeniem obowiązku szkolnego,7) realizacja zadań z zakresu dowodów osobistych,
8) realizacja zadań z zakresu spraw zdrowia i osób niepełnosprawnych:
a) wydawanie decyzji w sprawie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych dla osób nieposiadających ubezpieczenia zdrowotnego,
b) współpraca z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, Pełnomocnikiem Wojewody ds. Obsługi Niepełnosprawnych, Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej w Koronowie oraz innymi jednostkami służby zdrowia, organizacjami społecznymi, związkami i stowarzyszeniami w zakresie rozwiązywania problemów osób niepełnosprawnych,
c) realizowanie regionalnych programów zdrowotnych,
d) wykonywanie zadań powierzonych z zakresu ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,9) przeprowadzanie konkursów na zadania realizowane przez organizacje pozarządowe w zakresie określonym ustawą o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na rzecz osób niepełnosprawnych oraz osób w wieku emerytalnym,
10) realizacja zadań z zakresu gminnej gospodarki mieszkaniowej, w szczególności:
a) opracowanie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy,
b) załatwianie spraw, zgodnie z przyjętymi zasadami, wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy, w tym:
- rozpatrywanie wniosków o najem lokali,
- sporządzanie wykazu osób uprawnionych do zawarcia umowy najmu w danym roku,
- wystawianie skierowań dla osób uprawnionych do zawarcia umowy najmu,
- realizacja prawomocnych wyroków sądowych przyznających uprawnienie do lokalu,
- rozpatrywanie wniosków w sprawie zamiany lokali,
- stwierdzanie uprawnień do lokalu po zgonie najemcy,
c) obsługa Komisji Mieszkaniowej,
d) sporządzanie zestawień dotyczących czynszów z tytułu najmu lokali mieszkalnych należących do publicznego zasobu mieszkaniowego,
e) współpraca z zarządcą nieruchomości gminnych, Miejsko-Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Koronowie oraz innymi podmiotami.11) zarządzanie samochodami służbowymi.
metryczka
Wytworzył: Michał Szałkowski (15 września 2008)
Opublikował: Michał Szałkowski (15 września 2008, 14:34:32)
Ostatnia zmiana: Monika Lewandowska (31 lipca 2024, 11:21:51)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 40069