Informacja o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania
O stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania można się dowiedzieć bezpośrednio w wydziale lub biurze Urzędu, w którego zakresie zadań znajduje się przedmiot danej sprawy.Informacje
o zakresie zadań poszczególnych komórek organizacyjnych oraz ich dane
teleadresowe zamieszczone są w dziale Urząd Miejski
O
kolejności załatwiania lub rozstrzygania spraw decyduje kolejność ich
wpływu. Ze
względu na stopień złożoności sprawy oraz konieczność dokonania jej
wszechstronnej analizy, w tym przeprowadzenia uzgodnień z innymi
podmiotami (inne organy administracji rządowej, kierownicy jednostek
podległych), rozpoznanie sprawy może przebiegać dłużej. Jednakże w
każdym przypadku sprawy załatwiane są w terminach określonych ustawą z
dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a w
szczególnych rodzajach spraw w terminach określonych w odrębnych
przepisach (np. wnioski o udostępnienie informacji publicznej zgodnie
z ustawą o dostępie do informacji publicznej).
metryczka
Wytworzył: Michał Szałkowski (7 sierpnia 2020)
Opublikował: Renata Grochowska (7 sierpnia 2020, 10:30:49)
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koronowie
Ostatnia zmiana: Michał Szałkowski (11 września 2020, 08:56:48)
Zmieniono: Dodanie linku do działu z danymi teleadresowymi
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 8011