Wydział Finansowo-Budżetowy | Wydział Inwestycji i Planowania Przestrzennego
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego
Wydział Organizacyjny | Urząd Stanu Cywilnego | Referat zamówień publicznych
Wydział Obsługi Przedsiębiorczości i Promocji
Pion Ochrony Informacji Niejawnej | Rejestracja Pojazdów i Komunikacja
Audytor wewnętrzny | Inspektor Ochrony Danych | Wydział Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej
Wydział Rolnictwa,Ochrony Środowiska, Krajobrazu i Zarządzania Energią
Stanowiska ds. PPOŻ Gminy | Wydział Planowania Przestrzennego
Wydział Gospodarki Odpadami
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego
Wydział Organizacyjny | Urząd Stanu Cywilnego | Referat zamówień publicznych
Wydział Obsługi Przedsiębiorczości i Promocji
Pion Ochrony Informacji Niejawnej | Rejestracja Pojazdów i Komunikacja
Audytor wewnętrzny | Inspektor Ochrony Danych | Wydział Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej
Wydział Rolnictwa,Ochrony Środowiska, Krajobrazu i Zarządzania Energią
Stanowiska ds. PPOŻ Gminy | Wydział Planowania Przestrzennego
Wydział Gospodarki Odpadami
Wydział Gospodarki Odpadami
Kierownik Wydziału
Angelika Walat
tel.: (52) 3826 471
Gospodarka odpadami | Malwina Tkaczyk Renata Lutowska Patrycja Lipińska Kamila Maciołek | 52 3826 443 52 3826 458 |
Do zadań Wydziału Gospodarki Odpadami należy:
1) realizacja zadań z zakresu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
w szczególności:
a) sprawowanie kontroli realizacji przez właścicieli nieruchomości obowiązków
w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
b) prowadzenie ewidencji deklaracji na odbieranie odpadów komunalnych,
c) wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie odbierania
odpadów komunalnych,
d) prowadzenie bazy danych nieruchomości i podmiotów objętych systemem
gospodarowania odpadami komunalnymi,
e) prowadzenie postępowań administracyjnych w przedmiocie gospodarowania
odpadami komunalnymi,
f) kontrola nieruchomości w przedmiocie gospodarowania odpadami
komunalnymi,
g) sprawowanie kontroli oraz prowadzenie postępowań administracyjnych
dotyczących składowania odpadów komunalnych oraz odpadów innych niż
komunalne z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub
magazynowania.
2) realizacja zadań z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminach zgodnie z
ustawą Ordynacja podatkowa, w tym prowadzenie ewidencji, wystawianie
upomnień, tytułów wykonawczych i windykacja należności.”
w szczególności:
a) sprawowanie kontroli realizacji przez właścicieli nieruchomości obowiązków
w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
b) prowadzenie ewidencji deklaracji na odbieranie odpadów komunalnych,
c) wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie odbierania
odpadów komunalnych,
d) prowadzenie bazy danych nieruchomości i podmiotów objętych systemem
gospodarowania odpadami komunalnymi,
e) prowadzenie postępowań administracyjnych w przedmiocie gospodarowania
odpadami komunalnymi,
f) kontrola nieruchomości w przedmiocie gospodarowania odpadami
komunalnymi,
g) sprawowanie kontroli oraz prowadzenie postępowań administracyjnych
dotyczących składowania odpadów komunalnych oraz odpadów innych niż
komunalne z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub
magazynowania.
2) realizacja zadań z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminach zgodnie z
ustawą Ordynacja podatkowa, w tym prowadzenie ewidencji, wystawianie
upomnień, tytułów wykonawczych i windykacja należności.”
metryczka
Wytworzył: Burmistrz Koronowa (31 lipca 2024)
Opublikował: Michał Izbaner (31 lipca 2024, 09:40:37)
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koronowie
Ostatnia zmiana: Michał Izbaner (31 lipca 2024, 10:57:51)
Zmieniono: Aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 992