Przetarg nieograniczony
RSSZamówienie na: | Budowę sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oświetlenia i pieszojezdni na ul. Kwiatowej w Koronowie |
---|---|
Stan zamówienia: | W trakcie rozstrzygania |
Numer sprawy: | |
Zamawiający: | Gmina Koronowo |
Tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
Wartość szacunkowa: | poniżej progu określ art.11 ust. 8 ustawy Prawo zamów. publ. |
Termin składania ofert: | 21.08.2007 09:00 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Gmina Koronowo: Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oświetlenia i pieszojezdni na ul. Kwiatowej w Koronowie.
Numer ogłoszenia: 129525 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822231, fax 052 3822271.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oświetlenia i pieszojezdni na ul. Kwiatowej w Koronowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
oświetlenia i pieszojezdni na ul. Kwiatowej w Koronowie.
Zakres zadania obejmuje:
1. Budowę sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej
na ul. Kwiatowej w Koronowie :
- włączenie projektowanej kanalizacji deszczowej Dn 400 poprzez
studnię rewizyjną w ul. Kwiatowej,
- włączenie projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV Dn200
w istniejącą sieć kanalizacji sanitarnej Dn 200 poprzez studnię rewizyjną
na ul. Kwiatowej,
- włączenie projektowanej sieci wodociągowej z rur PCV Dn 90
w istniejącą sieć wodociągową Dn 80.
2. Budowę oświetlenia ulicznego na słupach stalowych ocynkowanych.
3. Budowę pieszojezdni o szerokości 5,0 m z lokalnymi chodnikami
o długości 475,6 m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone
w art. 22 ust. 1 ustawy oraz następujące warunki :
a) wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat minimum jednej pracy podobnej.
Za pracę podobną uznaje się budowę drogi - pieszojezdni z kostki betonowej o powierzchni min. 1000 m kwadratowych, wykonanie kanalizacji ściekowej min. Dn 200 oraz budowę sieci oświetleniowej.
b) dysponowanie co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia
do kierowania robotami w branżach :
- sanitarnej w zakresie sieci wod.-kan.
- drogowej,
- elektrycznej w zakresie sieci elektroenergetycznej.
Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
c) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie
na podstawie określonych w Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia
i złożonych przez wykonawców oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w ofercie :
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy,
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe oraz aktualne zaświadczenia
o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego.
4. Wykaz prac odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz potwierdzeniem ich referencjami lub innym dokumentem świadczącym o ich należytym wykonaniu.
5. Oferta cenowa.
6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (tylko w przypadku składania oferty wspólnej).
7. Kosztorys ofertowy.
8. Oświadczenie, że wykonawca wykona przedmiot umowy siłami własnymi lub z udziałem podwykonawców.SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10 lub 11 (parter)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie,
Plac Zwycięstwa 1
86-010 Koronowo,
pokój nr 10 (parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Ogłoszenie umieszczono w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 30.07.2007 r.
siwz
Załącznik nr 1
załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4
Załącznik nr 5
Załącznik nr 5a
Załącznik nr 6 cz.1
Zał. 6 cz.2
Załącznik nr 6 cz. 3
Załączniknr 7
Załącznik 8.1
Załącznik 8.3
Załącznik 8.2
Załącznik 8.4
Załącznik 8.5
Załącznik 8.6
Załącznik 8.7
Załącznik 8.8
Załącznik 8.9
Sprostowanie do SIWZ
W nawiązaniu do ogłoszonego przetargu na realizację zadania pn. ,,Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oświetlenia i pieszojezdni na ul. Kwiatowej w Koronowie przesyłamy poniższe wyjaśnienia:
1.Dokonujemy wyjaśnienia zapisów zawartych w pkt II.1.2 ogłoszenia o zamówieniu i w rozdziale XIV pkt 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w sprostowaniu do wymienionych punktów.
W sprostowaniu dokonano w wyniku oczywistej omyłki korekty powyższych punktów tj. że od rozstrzygnięcia protestu nie przysługuje odwołanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
Punkt II.1.2 ogłoszenia o zamówieniu oraz punkt 6 rozdziału XIV SIWZ winien mieć brzmienie :
Od rozstrzygnięcia protestu przysługuje odwołanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
2. Jednocześnie dokonujemy zmiany w treści ogłoszenia - pkt IV.3.4 oraz rozdziału X SIWZ - Składanie i otwarcie ofert, pkt 1. tj. podtrzymujemy zapisy zawarte w sprostowaniu.
Zamawiający przesuwa termin składania ofert na dzień 28.08.2007 r. do godz. 9:00.
Gmina Koronowo: Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oświetlenia i pieszojezdni na ul. Kwiatowej w Koronowie.
Numer ogłoszenia: 129525 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822231, fax 052 3822271.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oświetlenia i pieszojezdni na ul. Kwiatowej w Koronowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
oświetlenia i pieszojezdni na ul. Kwiatowej w Koronowie.
Zakres zadania obejmuje:
1. Budowę sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej
na ul. Kwiatowej w Koronowie :
- włączenie projektowanej kanalizacji deszczowej Dn 400 poprzez
studnię rewizyjną w ul. Kwiatowej,
- włączenie projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV Dn200
w istniejącą sieć kanalizacji sanitarnej Dn 200 poprzez studnię rewizyjną
na ul. Kwiatowej,
- włączenie projektowanej sieci wodociągowej z rur PCV Dn 90
w istniejącą sieć wodociągową Dn 80.
2. Budowę oświetlenia ulicznego na słupach stalowych ocynkowanych.
3. Budowę pieszojezdni o szerokości 5,0 m z lokalnymi chodnikami
o długości 475,6 m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone
w art. 22 ust. 1 ustawy oraz następujące warunki :
a) wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat minimum jednej pracy podobnej.
Za pracę podobną uznaje się budowę drogi - pieszojezdni z kostki betonowej o powierzchni min. 1000 m kwadratowych, wykonanie kanalizacji ściekowej min. Dn 200 oraz budowę sieci oświetleniowej.
b) dysponowanie co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia
do kierowania robotami w branżach :
- sanitarnej w zakresie sieci wod.-kan.
- drogowej,
- elektrycznej w zakresie sieci elektroenergetycznej.
Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
c) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie
na podstawie określonych w Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia
i złożonych przez wykonawców oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w ofercie :
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy,
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe oraz aktualne zaświadczenia
o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego.
4. Wykaz prac odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz potwierdzeniem ich referencjami lub innym dokumentem świadczącym o ich należytym wykonaniu.
5. Oferta cenowa.
6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (tylko w przypadku składania oferty wspólnej).
7. Kosztorys ofertowy.
8. Oświadczenie, że wykonawca wykona przedmiot umowy siłami własnymi lub z udziałem podwykonawców.SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10 lub 11 (parter)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie,
Plac Zwycięstwa 1
86-010 Koronowo,
pokój nr 10 (parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Ogłoszenie umieszczono w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 30.07.2007 r.
siwz
Załącznik nr 1
załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4
Załącznik nr 5
Załącznik nr 5a
Załącznik nr 6 cz.1
Zał. 6 cz.2
Załącznik nr 6 cz. 3
Załączniknr 7
Załącznik 8.1
Załącznik 8.3
Załącznik 8.2
Załącznik 8.4
Załącznik 8.5
Załącznik 8.6
Załącznik 8.7
Załącznik 8.8
Załącznik 8.9
Sprostowanie do SIWZ
W nawiązaniu do ogłoszonego przetargu na realizację zadania pn. ,,Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oświetlenia i pieszojezdni na ul. Kwiatowej w Koronowie przesyłamy poniższe wyjaśnienia:
1.Dokonujemy wyjaśnienia zapisów zawartych w pkt II.1.2 ogłoszenia o zamówieniu i w rozdziale XIV pkt 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w sprostowaniu do wymienionych punktów.
W sprostowaniu dokonano w wyniku oczywistej omyłki korekty powyższych punktów tj. że od rozstrzygnięcia protestu nie przysługuje odwołanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
Punkt II.1.2 ogłoszenia o zamówieniu oraz punkt 6 rozdziału XIV SIWZ winien mieć brzmienie :
Od rozstrzygnięcia protestu przysługuje odwołanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
2. Jednocześnie dokonujemy zmiany w treści ogłoszenia - pkt IV.3.4 oraz rozdziału X SIWZ - Składanie i otwarcie ofert, pkt 1. tj. podtrzymujemy zapisy zawarte w sprostowaniu.
Zamawiający przesuwa termin składania ofert na dzień 28.08.2007 r. do godz. 9:00.
Wytworzył: | Gmina Koronowo |
---|---|
Data wytworzenia: | 30.07.2007 |
Opublikował w BIP: | Elżbieta Malinowska |
Data opublikowania: | 30.07.2007 15:16 |
Ostatnio zaktualizował: | Elżbieta Malinowska |
Data ostatniej aktualizacji: | 30.08.2007 12:36 |
Liczba wyświetleń: | 4 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.