Przetarg nieograniczony
RSSZamówienie na: | Sukcesywne dostawy materiałów wod-kan. |
---|---|
Stan zamówienia: | W trakcie rozstrzygania |
Numer sprawy: | |
Zamawiający: | Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie |
Tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
Wartość szacunkowa: | poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp |
Termin składania ofert: | 12.01.2009 09:00 |
ul. Al. Wolności 4, 86 - 010 Koronowo, tel(fax) 052 382 25 62
Numer ogłoszenia: 366971 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej,
Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie,
tel. 052 3822295, fax 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów wod-kan..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów wod-kan.
3.1 Dostawca zobowiązuje się dostarczać materiały wod-kan zgodnie z PN i
odpowiednimi normami europejskimi.
3.2 Ilość i rodzaj materiałów wynikać
będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
3.3 Cena przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji.
3.4 Dostawa materiałów odbywała sie będzie na koszt Dostawcy do siedziby
Zamawiającego na podstawie zamówień telefonicznych lub w formie faksu.
3.5 Warunki płatności- 30 dni licząc od dnia dostawy.
3.6 Miejsce dostawy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w
Koronowie - Oczyszczalnia Ścieków, ul. Pomianowskiego, tel/fax: (052)
3822-386.
3.7 Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.20.00-7, 44.16.43.10-3, 44.16.30.00-0, 44.16.32.00-2, 31.71.14.00-7, 44.42.37.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
2.Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę cenową zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ).
3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4 oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, zmiany DzU z 2008r. nr 171, poz.1058). Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca składa aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne:
2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w ogłoszeniu i SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz.605 z póź. zm.).
3. Ocena dokonywana będzie na zasadzie "spełnia" lub "nie spełnia".
4. Zamawiający uzna za nieważną i odrzuci ofertę, która nie spełnia wymogów formalnych określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, zmiany DzU z 2008r. Nr 171,poz.1058) oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu:
- Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ,
- Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ.
- Wypełniony i podpisany projekt umowy.
- Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22
ust. 1 pkt. 1-4 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na
podstawie art.24. ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j.
Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem
nr 3 do SIWZ.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania określonej
działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia
Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z
Wykonawców.
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednio dokumenty, o których mowa
w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w
sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od
Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr
87, poz.605 z póź. zm.).
- Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo,
tel. (052) 3822-295
fax. (052) 3822-562.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo; pokój nr 9-Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania:
Zestawienie materiałów wod-kan
Tel. (0-52)38 22 295 fax: (0-52)38 22 562
NIP: 554-031-40-29 REGON: 001313681
ul. Kajakowa 7
86-010 Koronowo
Uzasadnienie wyboru oferty: wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty:
Oferta nr 1: F.H.U. ,,KOLANKO bis"
J. Papierski
ul. Kajakowa 7
86-010 Koronowo
Oferta nr 2: RUREX Sp. z o.o.
O/Bydgoszcz
ul. Fordońska 393
85-766 Bydgoszcz
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (punktacja przyznana ofertom w kryterium oceny ofert, łączna punktacja):
Oferta nr 1: Łączna punktacja (suma punktów) = 100,00 pkt
Oferta nr 2: Łączna punktacja (suma punktów) = 93,55 pkt
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu do jego realizacji gratulujemy.
Wytworzył: | Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie |
---|---|
Data wytworzenia: | 16.12.2008 |
Opublikował w BIP: | Kamila Kamińska |
Data opublikowania: | 16.12.2008 13:51 |
Ostatnio zaktualizował: | Kamila Kamińska |
Data ostatniej aktualizacji: | 20.01.2009 10:55 |
Liczba wyświetleń: | 3 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.