W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Wydział Informatyki i Organizacji

Kierownik Wydziału
Michał Szałkowski
tel.: (52) 3826-402
Kadry Monika Lewandowska (52) 3826 402
Kancelaria - Biuro Podawcze Daria Wankiewicz
Oskar Kasiorkiewicz
Anna Szlagowska
(52) 3826 405
Sekretariat Beata Kolasińska (52) 3826 410
Organizacja Maja Olejnik
Paulina Jeszka
(52) 3826 403
Informatyka i Rozwój Systemów IT Michał Szałkowski
Michał Izbaner
Aleksander Zadrożny
(52) 3826 444
(52) 3826 449
Biuro Rady Miejskiej Magdalena Wanda-Joras (52) 3826 445

Do zadań Wydziału Informatyki i Organizacji należy:

1)    realizacja zadań z zakresu Kancelarii - Biura  Podawczego:
a)    prowadzenie aktualnego rejestru kart usług w formie papierowej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
b)    udzielanie podstawowych informacji o sposobie załatwiania spraw w urzędzie,
c)    prowadzenie elektronicznego rejestru korespondencji i obsługa biura podawczego,
d)    prowadzenie ogólnego rejestru i zbioru umów w urzędzie,
e)    prowadzenie rejestru petycji wpływających do urzędu,
f)    udzielanie informacji o wysokości opłaty skarbowej oraz wysokości opłat i podatków lokalnych,
g)    udostępnienie do wglądu elektronicznej wersji Dzienników Ustaw, Monitorów Polskich oraz Dzienników Urzędowych,
h)    udzielanie informacji o funkcjonujących jednostkach organizacyjnych i pomocniczych gminy,
i)    przyjmowanie skarg i wniosków, wnoszonych również ustnie przez klientów urzędu,
j)    zakładanie profilu zaufanego,
2)    realizacja zadań z zakresu prowadzenia spraw kadrowych:
a)    przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z naborem na wolne stanowiska, zatrudnieniem, zwalnianiem, udzielaniem urlopów, zwolnień od pracy, rozliczaniem czasu pracy, awansami, nagradzaniem i karaniem,
b)    prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy,
c)    prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu oraz dokumentacji związanej z oceną okresową,
d)    prowadzenie spraw dotyczących oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej i o stanie majątkowym,
e)    przygotowywanie i aktualizacja regulaminu pracy i wynagrodzeń,
f)    wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
3)    realizacja zadań z zakresu obsługi sekretariatu:
a)    zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjnej burmistrzów,
b)    prowadzenie rejestrów zarządzeń burmistrza, pełnomocnictw i upoważnień, skarg i wniosków oraz kontroli  zewnętrznej w urzędzie, delegacji służbowych i ich wydawanie, zawiadomień, postanowień i obwieszczeń sądowych,
c)    przygotowanie sprawozdań z działalności burmistrza w okresie międzysesyjnym,
d)    kontaktowanie klientów z kierownictwem urzędu i kierowanie ich do właściwych komórek,
e)    zarządzanie samochodami służbowymi,
4)    organizacja pracy pracowników zatrudnianych w ramach pomocy administracyjnej i obsługi gospodarczej,
5)    realizacja zadań z zakresu spraw organizacyjnych urzędu:
a)    zabezpieczenie materiałowo - techniczne stanowisk pracy w urzędzie,
b)    analiza kosztów funkcjonowania urzędu oraz dbałość o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych,
c)    zapewnienie właściwego stanu bezpieczeństwa budynków urzędu pod względem p.poż. i bhp oraz nadzór nad bieżącymi i generalnymi remontami,
d)    realizacja  zadań z zakresu organizacji i przeprowadzania wyborów i referendów,
e)    sprawy socjalne,
6)    realizacja zadań z zakresu archiwum zakładowego:
a)    przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej z komórek organizacyjnych urzędu,
b)    przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego,
c)    prowadzenie dokumentacji archiwum zakładowego,
7)    realizacja zadań z zakresu informatyki i rozwoju systemów IT, w tym:
a)    wdrażanie nowych systemów i programów informatycznych,
b)    planowanie i realizacja inwestycji informatycznych i teleinformatycznych urzędu,
c)    zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną urzędu, w szczególności:
- administrowanie sieciami komputerowymi, serwerami, sieciowymi systemami operacyjnymi, sprzętem sieciowym oraz bazami danych urzędu,
- zapewnienie ochrony i bezpieczeństwa danych w systemach teleinformatycznych, w tym: zabezpieczenie oraz archiwizowanie baz danych
8) realizacja zadań z zakresu Biura Rady Miejskiej:
a) prowadzenie spraw związanych z obsługą rady, a w szczególności obsługa kancelaryjno - techniczna oraz merytoryczna rady i komisji rady,
b) przekazanie właściwym jednostkom do realizacji i wiadomości podjętych przez radę uchwał,  postanowień proceduralnych, deklaracji, oświadczeń, apeli i opinii,
c) przygotowanie sprawozdania z wykonania uchwał,
d) organizowanie i obsługa narad oraz spotkań zwoływanych przez przewodniczącego rady, jego zastępców i przewodniczących komisji rady,
e) organizowanie oraz obsługa narad i spotkań Koronowskiej Rady Senioralnej,
f) prowadzenie spraw dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej przez radnych i oświadczeń o stanie majątkowym,
g) prowadzenie rejestrów:
- uchwały rady,
- wniosków i interpelacji rady, 
- jednostek pomocniczych gminy, 
- gminnych jednostek organizacyjnych, 
- klubów radnych,
h) współpraca i obsługa jednostek pomocniczych gminy, tj. rad sołeckich i OKSM, w szczególności obsługa wyborów organów jednostek pomocniczych gminy,
9) prowadzenie ubezpieczeń budynków i mienia urzędu oraz strażaków OSP.
Wytworzył: Michał Szałkowski
Data wytworzenia: 17.09.2008
Opublikował w BIP: Michał Szałkowski
Data opublikowania: 17.09.2008 14:55
Ostatnio zaktualizował: Michał Szałkowski
Data ostatniej aktualizacji: 21.12.2024 09:46
Liczba wyświetleń: 0
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.