Wydział Informatyki i Organizacji
Kierownik Wydziału
Michał Szałkowski
tel.: (52) 3826-402
Kadry | Monika Lewandowska | (52) 3826 402 |
Kancelaria - Biuro Podawcze | Daria Wankiewicz Oskar Kasiorkiewicz Anna Szlagowska |
(52) 3826 405 |
Sekretariat | Beata Kolasińska | (52) 3826 410 |
Organizacja | Maja Olejnik Paulina Jeszka |
(52) 3826 403 |
Informatyka i Rozwój Systemów IT | Michał Szałkowski Michał Izbaner Aleksander Zadrożny |
(52) 3826 444 (52) 3826 449 |
Biuro Rady Miejskiej | Magdalena Wanda-Joras | (52) 3826 445 |
Do zadań Wydziału Informatyki i Organizacji należy:
1) realizacja zadań z zakresu Kancelarii - Biura Podawczego:
a) prowadzenie aktualnego rejestru kart usług w formie papierowej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) udzielanie podstawowych informacji o sposobie załatwiania spraw w urzędzie,
c) prowadzenie elektronicznego rejestru korespondencji i obsługa biura podawczego,
d) prowadzenie ogólnego rejestru i zbioru umów w urzędzie,
e) prowadzenie rejestru petycji wpływających do urzędu,
f) udzielanie informacji o wysokości opłaty skarbowej oraz wysokości opłat i podatków lokalnych,
g) udostępnienie do wglądu elektronicznej wersji Dzienników Ustaw, Monitorów Polskich oraz Dzienników Urzędowych,
h) udzielanie informacji o funkcjonujących jednostkach organizacyjnych i pomocniczych gminy,
i) przyjmowanie skarg i wniosków, wnoszonych również ustnie przez klientów urzędu,
j) zakładanie profilu zaufanego,
2) realizacja zadań z zakresu prowadzenia spraw kadrowych:
a) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z naborem na wolne stanowiska, zatrudnieniem, zwalnianiem, udzielaniem urlopów, zwolnień od pracy, rozliczaniem czasu pracy, awansami, nagradzaniem i karaniem,
b) prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy,
c) prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu oraz dokumentacji związanej z oceną okresową,
d) prowadzenie spraw dotyczących oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej i o stanie majątkowym,
e) przygotowywanie i aktualizacja regulaminu pracy i wynagrodzeń,
f) wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
3) realizacja zadań z zakresu obsługi sekretariatu:
a) zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjnej burmistrzów,
b) prowadzenie rejestrów zarządzeń burmistrza, pełnomocnictw i upoważnień, skarg i wniosków oraz kontroli zewnętrznej w urzędzie, delegacji służbowych i ich wydawanie, zawiadomień, postanowień i obwieszczeń sądowych,
c) przygotowanie sprawozdań z działalności burmistrza w okresie międzysesyjnym,
d) kontaktowanie klientów z kierownictwem urzędu i kierowanie ich do właściwych komórek,
e) zarządzanie samochodami służbowymi,
4) organizacja pracy pracowników zatrudnianych w ramach pomocy administracyjnej i obsługi gospodarczej,
5) realizacja zadań z zakresu spraw organizacyjnych urzędu:
a) zabezpieczenie materiałowo - techniczne stanowisk pracy w urzędzie,
b) analiza kosztów funkcjonowania urzędu oraz dbałość o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych,
c) zapewnienie właściwego stanu bezpieczeństwa budynków urzędu pod względem p.poż. i bhp oraz nadzór nad bieżącymi i generalnymi remontami,
d) realizacja zadań z zakresu organizacji i przeprowadzania wyborów i referendów,
e) sprawy socjalne,
6) realizacja zadań z zakresu archiwum zakładowego:
a) przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej z komórek organizacyjnych urzędu,
b) przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego,
c) prowadzenie dokumentacji archiwum zakładowego,
7) realizacja zadań z zakresu informatyki i rozwoju systemów IT, w tym:
a) wdrażanie nowych systemów i programów informatycznych,
b) planowanie i realizacja inwestycji informatycznych i teleinformatycznych urzędu,
c) zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną urzędu, w szczególności:
- administrowanie sieciami komputerowymi, serwerami, sieciowymi systemami operacyjnymi, sprzętem sieciowym oraz bazami danych urzędu,
- zapewnienie ochrony i bezpieczeństwa danych w systemach teleinformatycznych, w tym: zabezpieczenie oraz archiwizowanie baz danych
8) realizacja zadań z zakresu Biura Rady Miejskiej:
a) prowadzenie spraw związanych z obsługą rady, a w szczególności obsługa kancelaryjno - techniczna oraz merytoryczna rady i komisji rady,
b) przekazanie właściwym jednostkom do realizacji i wiadomości podjętych przez radę uchwał, postanowień proceduralnych, deklaracji, oświadczeń, apeli i opinii,
c) przygotowanie sprawozdania z wykonania uchwał,
d) organizowanie i obsługa narad oraz spotkań zwoływanych przez przewodniczącego rady, jego zastępców i przewodniczących komisji rady,
e) organizowanie oraz obsługa narad i spotkań Koronowskiej Rady Senioralnej,
f) prowadzenie spraw dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej przez radnych i oświadczeń o stanie majątkowym,
g) prowadzenie rejestrów:
- uchwały rady,
- wniosków i interpelacji rady,
- jednostek pomocniczych gminy,
- gminnych jednostek organizacyjnych,
- klubów radnych,
- wniosków i interpelacji rady,
- jednostek pomocniczych gminy,
- gminnych jednostek organizacyjnych,
- klubów radnych,
h) współpraca i obsługa jednostek pomocniczych gminy, tj. rad sołeckich i OKSM, w szczególności obsługa wyborów organów jednostek pomocniczych gminy,
9) prowadzenie ubezpieczeń budynków i mienia urzędu oraz strażaków OSP.
Wytworzył: | Michał Szałkowski |
---|---|
Data wytworzenia: | 17.09.2008 |
Opublikował w BIP: | Michał Szałkowski |
Data opublikowania: | 17.09.2008 14:55 |
Ostatnio zaktualizował: | Michał Szałkowski |
Data ostatniej aktualizacji: | 21.12.2024 09:46 |
Liczba wyświetleń: | 0 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.