Sekretarz Gminy
SEKRETARZ GMINY
Aleksandra Szews
kontakt:
Urząd Miejski w Koronowie
Plac Zwycięstwa 1, pok. 16
tel.: (52) 3826 419
fax: (52) 3826 400
e-mail: aleksandra.szews@um.koronowo.plDo zadań sekretarza należy prowadzenie spraw gminy w imieniu burmistrza w zakresie przez niego powierzonym oraz wykonywanie wobec burmistrza czynności z zakresu prawa pracy, które nie są zastrzeżone dla innych organów.
2. Sekretarz zapewnia sprawne funkcjonowania urzędu, a w szczególności poprzez:
1) opracowanie projektu regulaminu i jego zmian,
2) zarządzanie zasobami ludzkimi w urzędzie,
3) nadzorowanie pracy Wydziału Informatyki i Organizacji,
4) organizację pracy w urzędzie,
5) prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem i podnoszeniem kwalifikacji kadry i pracowników,
6) nadzór, wdrażanie i usprawnianie nowych programów oraz systemów informatycznych,
7) współpracę z radą,
8) wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
9) zarządzanie budynkami administracji publicznej,
10) współpracę z Krajowym Biurem Wyborczym - Delegaturą w Bydgoszczy przy organizacji wyborów i referendów,
11) wykonywanie obowiązków w ramach udzielonych pełnomocnictw i upoważnień przez burmistrza.
3. W sprawach osobowych sekretarzowi podlegają wszyscy pracownicy urzędu.
Podległość merytoryczna wydziałów, samodzielnych stanowisk pracy oraz jednostek organizacyjnych:
a) Wydział Informatyki i Organizacji,
b) Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Koronowie,
c) Miejska Biblioteka Publiczna w Koronowie.
Wytworzył: | Burmistrz Koronowa |
---|---|
Data wytworzenia: | 07.05.2019 |
Opublikował w BIP: | Mariusz Frelke |
Data opublikowania: | 07.05.2019 11:01 |
Ostatnio zaktualizował: | Monika Lewandowska |
Data ostatniej aktualizacji: | 14.10.2024 13:52 |
Liczba wyświetleń: | 0 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.