Sekretarz Gminy

SEKRETARZ GMINY

Aleksandra Szews

kontakt:
Urząd Miejski w Koronowie
Plac Zwycięstwa 1, pok. 21

tel.: (52) 3826 402
fax: (52) 3826 400
e-mail: aleksandra.szews@um.koronowo.pl

Informacja o wynikach naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy w Urzędzie Miejskim w Koronowie

Do zadań Sekretarza Gminy należy:
  1. zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania urzędu,
  2. opracowywanie projektów podziału wydziałów na stanowiska pracy, 
  3. opracowywanie projektów regulaminów obowiązujących w urzędzie, w tym związanych z realizacją zadań obronnych, 
  4. opracowywanie i aktualizacja zakresów zadań, uprawnień i odpowiedzialności kierowników wydziałów i referatów, 
  5. zatwierdzanie zakresów czynności na poszczególnych stanowiskach pracy, 
  6. monitorowanie i wprowadzanie zmian w systemie kontroli zarządczej, 
  7. przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu, 
  8. nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza, 
  9. uczestniczenie w sesjach Rady Miejskiej i jej Komisjach, 
  10. organizowanie pracy i nadzór nad pracą praktykantów i stażystów, 
  11. zabezpieczenie i organizowanie zewnętrznej obsługi prawnej, 
  12. koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w urzędzie i zakupem środków trwałych, 
  13. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych, 
  14. współpraca z sołectwami, współorganizowanie zebrań wiejskich oraz organizowanie pracy i nadzór nad opiekunami poszczególnych sołectw, 
  15. współpraca z Gminną Radą Kobiet i Kołami Gospodyń Wiejskich, 
  16. nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych skierowanych do Burmistrza przez organy kontroli zewnętrznej, 
  17. sprawowanie nadzoru nad stosowaniem przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego na wszystkich stanowiskach pracy, 
  18. nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, 
  19. nadzór, wdrażanie, usprawnianie nowych programów oraz systemów informatycznych, 
  20. nadzór nad organizacją pracy i zakresem działania Archiwum Zakładowego Urzędu Miejskiego, 
  21. organizacja działań związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników, 
  22. przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy, 
  23. nadzór i koordynacja wykonywania zadań związanych z wyborami, referendum i spisami, 
  24. przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych w Urzędzie Miejskim oraz w jednostkach organizacyjnych gminy w ramach kontroli zarządczej, 
  25. nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem interpelacji i wniosków radnych, 
  26. kontrola pomieszczeń biurowych w zakresie zabezpieczenia dokumentów, pieczęci, druków i komputerów, 
  27. współdziałanie w organizacji szkoleń pracowników Urzędu, 
  28. udzielanie pracownikom instruktażu w zakresie organizacji pracy, funkcjonowania urzędu, trybu załatwiania spraw oraz współdziałania z Radą Miejską.

Wytworzył: Burmistrz Koronowa (7 maja 2019)
Opublikował: Mariusz Frelke (7 maja 2019, 11:01:02)
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koronowie

Ostatnia zmiana: Mariusz Frelke (7 maja 2019, 11:40:22)
Zmieniono: uzupełnienie informacji

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 317

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij