W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Postępowanie ofertowe

RSS
Zamówienie na: Sukcesywne dostawy pojemników na odpady komunalne, zmieszane dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
Stan zamówienia: Unieważnione
Numer sprawy: ZP.2621.21.2016
Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
Wartość szacunkowa: poniżej 30 tys. euro
Termin składania ofert: 08.11.2016 09:00
ZAPROSZENIE DO WZIĘCIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OFERTOWYM NA:

Sukcesywne dostawy pojemników na odpady komunalne, zmieszane dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie

(znak sprawy ZP.2621.21.2016)


Przedmiotem oferty są: Sukcesywne dostawy pojemników na odpady komunalne, zmieszane dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
Kod CPV:  34928480-6
1. Przedmiotem zapytania ofertowego są sukcesywne dostawy pojemników na odpady komunalne, zmieszane.
2. Szacunkowe zapotrzebowanie ilościowe:
- Pojemnik PA 1100 metal - kolor pomarańczowy - nowy - 40 szt.,
- Pojemnik SM 110 metal na kółkach - ocynk -- nowy - 100 szt.
3. Pojemniki powinny spełniać następujące wymagania:
- zapewnić gwarancje bezpieczeństwa dla obsługi podczas ich opróżniania i dla osób gromadzących odpady oraz gwarancje długotrwałego użytkowania oraz dopasowania do urządzeń załadowczych pojazdów na minimum 6 miesięcy,
- spełniać wymagania Polskich Norm (PN-EN 840-5, PN-EN 840-6),
- przystosowane do rozładunku mechanicznego zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo,
- posiadać odpowiednią konstrukcję zaczepu umożliwiającą odbiór mechaniczny,
- kolory pojemników powinny posiadać jednolity kolor,
- odporne na promieniowanie UV,
- odporne na niskie temperatury,
- wyposażone w kółka i klapy.
4. Wielkość zamówienia stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie w okresie trwania zamówienia. W przypadku zmniejszenia ilości faktycznie zamawianych pojemników i koszy podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia, a cena pozostanie niezmieniona. Wskazane ilości są ilościami szacunkowymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego, bądź deklarowanego wykorzystania takiej ilości przedmiotu zamówienia w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości pojemników na odpady w stosunku do podanych wyżej ilości  w czasie trwania umowy, za kwotę nie większą niż maksymalna wartość umowy brutto (wartość finansowania zamówienia).
5. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego na podstawie zamówień telefonicznych w ciągu 22 dni roboczych. Cena przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji. Warunki płatności- 30 dni licząc od dostarczenia towaru i prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego. Miejsce dostawy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie, Al. Wolności 4 tel. 52 58-60-408/52 58-60-409.
6. Wymagany termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do 31.12.2017.
7. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
W sprawach merytorycznych Agnieszka Kuroptwińska tel. 52 58 60 408/ 52 58 60 409; w sprawach proceduralnych Angelika Gordon-Wolfram tel. 52 58-60-414, Joanna Kempczyńska tel. 52 58-60-414.
8. Wykonawca powinien umieścić ofertę w kopercie lub nieprzezroczystym opakowaniu zamkniętym w sposób trwały, które będzie zaadresowane do Zamawiającego oraz będzie posiadać następujące oznaczenie: oferta na ,,Sukcesywne dostawy pojemników na odpady" (znak sprawy ZP.2621.21.2016) nie otwierać przed godziną 9.15 dnia 08.11.2016 r. Termin składania ofert upływa 08.11.2016 r. o godzinie 9:00. Otwarcie nastąpi o godz. 9:15 w pokoju nr 6.
9. Oferty należy dostarczyć lub wysłać za pośrednictwem poczty do sekretariatu Zamawiającego, ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo.
10. Oferta powinna zawierać:
- wydruk z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
- formularz ofertowy - załącznik nr 1
- projekt umowy zaparafowany - załącznik nr 2
11. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertą najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa - Załącznik nr 2
12. Warunki płatności - 30 dni licząc od dostarczenia partii towaru i prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.
13. W przypadku odmowy zawarcia umowy przez oferenta składającego najkorzystniejszą ofertę Zamawiający może zawrzeć umowę z kolejnym oferentem składającym ofertę najkorzystniejszą ocenioną wg kryteriów oceny ofert.
14. W przypadku rozwiązania umowy przez Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z kolejnym oferentem składającym ofertę najkorzystniejszą ocenioną wg kryteriów oceny ofert. Czas na jaki zostanie zawarta będzie pomniejszony o okres obowiązywania z poprzednim Zamawiającym. Maksymalna wartość umowy brutto zostanie pomniejszona o wartość brutto zamówień zrealizowanych przez poprzedniego Wykonawcę. Nie uchybia to prawu Zamawiającego do żądania zapłaty kary umownej i/lub odszkodowania.
zaproszenie
Zatwierdził:
P.O. Dyrektor ZGKiM
Adam Kęskrawiec

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA


Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż unieważnia postępowanie ofertowe na ,,Sukcesywne dostawy pojemników na odpady komunalne, zmieszane dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie".
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
Zatwierdził:
P.O. Dyrektor ZGKiM
Adam Kęskrawiec

Załączniki:

zaproszenie
pdf, 204.75 kB
Opublikował w BIP: Iwona
Data opublikowania: 25.10.2016 11:57
Liczba pobrań: 10
Wytworzył: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
Data wytworzenia: 25.10.2016
Opublikował w BIP: Angelika Angelika
Data opublikowania: 25.10.2016 11:58
Ostatnio zaktualizował: Angelika Angelika
Data ostatniej aktualizacji: 09.11.2016 14:50
Liczba wyświetleń: 22
Drukuj Zapisz do PDF