Przetarg nieograniczony
RSSZamówienie na: | DOSTAWA MATERIAŁÓW BETONOWO-DROGOWYCH |
---|---|
Stan zamówienia: | W trakcie rozstrzygania |
Numer sprawy: | ZP/341/13/09 |
Zamawiający: | Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie |
Tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
Wartość szacunkowa: | poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp |
Termin składania ofert: | 06.08.2009 11:00 |
Zakład Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie,
ul. Al. Wolności 4, 86 - 010 Koronowo, tel(fax) 052 382 25 62
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych p.n.:
,,Dostawy materiałów betonowo- drogowych"
Numer ogłoszenia: 114509 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów betonowo- -drogowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów betonowo- drogowych w asortymencie wynikającym z bieżących potrzeb Zamawiającego.
2.Wszystkie materiały muszą posiadać właściwe certyfikaty jakościowe lub równoważne.
3.Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego w ilościach i z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb Zamawiającego.
4.Dostawa realizowana będzie na telefoniczne zamówienie Zamawiającego w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia.
5.Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosić 14 dni od dostarczenia faktury do Zamawiającego.
6.Szczegółowy wykaz asortymentu przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113100-6 materiały chodnikowe, 4113800-3 materiały do układania nawierzchni drogowych.
I I.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w latach: 3
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferty oceniane będą pod względem spełniania powyższych warunków i wymagań na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych w ofertach, a wymienionych w poszczególnych punktach SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
- Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności.
- wypełnioną Ofertę - załącznik nr 1
- oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2
- projekt umowy - wraz z akceptacją zawartych w niej postanowień. Parafka osoby podpisującej ofertę na każdej stronie - załącznik nr 3
Dokumenty dołączone do oferty powinny być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie dokumentu za zgodność z oryginałem powinno zawierać adnotację za zgodność z oryginałem oraz imienną pieczątkę i podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz.
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, pokój nr 8a.
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, Sekretariat.
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
SIWZ z załącznikami
ul. Al. Wolności 4, 86 - 010 Koronowo, tel(fax) 052 382 25 62
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych p.n.:
,,Dostawy materiałów betonowo- drogowych"
Numer ogłoszenia: 114509 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów betonowo- -drogowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów betonowo- drogowych w asortymencie wynikającym z bieżących potrzeb Zamawiającego.
2.Wszystkie materiały muszą posiadać właściwe certyfikaty jakościowe lub równoważne.
3.Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego w ilościach i z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb Zamawiającego.
4.Dostawa realizowana będzie na telefoniczne zamówienie Zamawiającego w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia.
5.Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosić 14 dni od dostarczenia faktury do Zamawiającego.
6.Szczegółowy wykaz asortymentu przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113100-6 materiały chodnikowe, 4113800-3 materiały do układania nawierzchni drogowych.
I I.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w latach: 3
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferty oceniane będą pod względem spełniania powyższych warunków i wymagań na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych w ofertach, a wymienionych w poszczególnych punktach SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
- Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności.
- wypełnioną Ofertę - załącznik nr 1
- oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2
- projekt umowy - wraz z akceptacją zawartych w niej postanowień. Parafka osoby podpisującej ofertę na każdej stronie - załącznik nr 3
Dokumenty dołączone do oferty powinny być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie dokumentu za zgodność z oryginałem powinno zawierać adnotację za zgodność z oryginałem oraz imienną pieczątkę i podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz.
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, pokój nr 8a.
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, Sekretariat.
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
SIWZ z załącznikami
Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszrd Chrzanowski
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Zakład
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego p.n.: SZPITAL IM ,,Sukcesywne dostawy materiałów betonowo-drogowych"
,
dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty n/w Wykonawcy:
wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Oferta nr 1
Nazwa oferenta:SZPITAL IM Firma Rodzinna DRO-BET MUSOLF Sp. z o.o.
ul. Kościerska 23, 89-600 Chojnice
Wartość brutto 321 982,40 zł Uzyskana liczba punktów - 100
Oferta nr 2
Nazwa oferenta: PBMiPB ,, KAMAL" s-ka z o.o.
ul. Kamienna 74, 85-726 Bydgoszcz
Wartość brutto 357 118,40 zł
Uzyskana liczba punktów
- 90,16
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Firma Rodzinna DRO-BET MUSOLF Sp. z o.o.
ul. Kościerska 23, 89-600 Chojnice
Uzasadnienie
wyboru oferty:
ul. Kościerska 23, 89-600 Chojnice
wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Oferta nr 1
Nazwa oferenta:
Oferta nr 2
Nazwa oferenta:
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu do jego realizacji gratulujemy.
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski
inż. Ryszard Chrzanowski
Wytworzył: | Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie |
---|---|
Data wytworzenia: | 16.07.2009 |
Opublikował w BIP: | Angelika Angelika |
Data opublikowania: | 17.07.2009 13:18 |
Ostatnio zaktualizował: | Angelika Angelika |
Data ostatniej aktualizacji: | 17.08.2009 10:51 |
Liczba wyświetleń: | 3 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.