Przetarg nieograniczony
RSSZamówienie na: | Sukcesywne dostawy opon do pojazdów samochodowych |
---|---|
Stan zamówienia: | W trakcie rozstrzygania |
Numer sprawy: | |
Zamawiający: | Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie |
Tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
Wartość szacunkowa: | poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp |
Termin składania ofert: | 29.12.2008 09:00 |
ul. Al. Wolności 4, 86 - 010 Koronowo, tel(fax) 052 382 25 62
Sukcesywne dostawy opon do pojazdów samochodowych.
Numer ogłoszenia: 367531 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy opon do pojazdów samochodowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego opon do pojazdów samochodowych. Wykonawca będzie montował ogumienie na własny koszt i własnym staraniem Zamawiającemu w ilościach i z częstotliwością wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w swojej siedzibie. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na telefoniczne zgłoszenie odbiorcy w ciągu 3 dni od zgłoszenia, a montaż ogumienia w ciągu 1 dnia. Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosić 14 dni od dostarczenia faktury do Zamawiającego. Na przedmiot zamówienia obowiązuje gwarancja producenta..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3, 34.35.21.00-0, 34.35.22.00-1, 34.35.23.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
2.Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę cenową zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ).
3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4 oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, zmiany DzU z 2008r. nr 171, poz.1058). Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca składa aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne:
1.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, zmiany DzU z 2008r. nr 171, poz.1058).
2.Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w ogłoszeniu i SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr87, poz.605 z późn.zm.).
3.Ocena dokonywana będzie na zasadzie spełnia lub nie spełnia.
4.Zamawiający uzna za nieważną i odrzuci ofertę, która nie spełnia wymogów formalnych określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, zmiany DzU z 2008r. nr 171, poz.1058) oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu:
2. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24. ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania określonej działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednio dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr87, poz.605 z późn.zm.)
5. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo; pokój nr 9-Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
Tel. (0-52)38 22 295 fax: (0-52)38 22 562
NIP: 554-031-40-29 REGON: 001313681
07.01.2009r.
Znak sprawy: ZN/341/11/08
O
WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na ,,Sukcesywne dostawy opon do pojazdów samochodowych", dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty n/w Wykonawcy:
P.H.P.U. ,,TRANS-KOR" s.c.
ul. Tucholska 39
86-010 Koronowo
Uzasadnienie wyboru oferty: wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty:
Oferta nr 1: MOTO BUDREX Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 291
85-438 Bydgoszcz
Oferta nr 2: P.H.P.U. ,,TRANS-KOR" s.c.
ul. Tucholska 39
86-010 Koronowo
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (punktacja przyznana ofertom w kryterium oceny ofert, łączna punktacja):
Oferta nr 1: Łączna punktacja (suma punktów) = 81,75 pkt.
Oferta nr 2: Łączna punktacja (suma punktów) = 100,00 pkt.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu do jego realizacji gratulujemy.
Zatwierdził
Inż. Ryszard Chrzanowski
Wytworzył: | Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie |
---|---|
Data wytworzenia: | 16.12.2008 |
Opublikował w BIP: | Kamila Kamińska |
Data opublikowania: | 17.12.2008 08:05 |
Ostatnio zaktualizował: | Kamila Kamińska |
Data ostatniej aktualizacji: | 08.01.2009 13:00 |
Liczba wyświetleń: | 3 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.