Karta usług Nr 42 - UZUPEŁNIENIE AKTU STANU CYWILNEGO
OPIS USŁUGI - uzupełnienie aktu stanu cywilnego następuje na wniosek lub z urzędu, jeżeli akt
stanu cywilnego nie zawiera wszystkich wymaganych danych. Istnieje możliwość
uzupełnienia danych na podstawie innych aktów stanu cywilnego, akt zbiorowych
rejestracji stanu cywilnego prowadzonych dla tego aktu.
KOGO
DOTYCZY USŁUGA – osoby, której akt dotyczy, jej przedstawiciela
ustawowego, osoby mającej w tym interes prawny , z urzędu lub prokuratora.
CZAS REALIZACJI- niezwłocznie, a w sprawach wymagających postępowania wyjaśniającego nie później niż w ciągu 30 dni.
CZAS REALIZACJI- niezwłocznie, a w sprawach wymagających postępowania wyjaśniającego nie później niż w ciągu 30 dni.
WYMAGANE
DOKUMENTY
OPŁATY – opłata skarbowa 39,00zł.
TRYB ODWOŁAWCZY - od decyzji odmownej przysługuje odwołanie do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w Bydgoszczy za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
PODSTAWA PRAWNA
Urząd Miejski w Koronowie, Urząd Stanu Cywilnego, ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, pok. nr 10.
NUMER TELEFONU I FAXU
+48 52 382 64 62, fax. +48 52 382 64 01
ADRES STRONY INTERNETOWEJ BIP – www.bip.koronowo.pl
DNI I GODZINY OBSŁUGI KLIENTA – Poniedziałek, Środa, Czwartek 7.30-15.30, Wtorek 7.30-17.00, Piątek 7.30-14.00
INFORMACJE DODATKOWE
Opłat można dokonać:
- w Kasie Urzędu Miejskiego w Koronowie, ul. Pl. Zwycięstwa 1, pok. 9,
- na konto dla płatności krajowych: 58 8144 0005 2001 0000 0521 0001
- na konto dla płatności zagranicznych: PL 58 8144 0005 2001 0000 0521 0001
kod SWIFT: GBWCPLPP
- kartą płatniczą bądź telefonem komórkowym (usługa BLIK)- USC w/m.
FORMULARZE DO POBRANIA -
- wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
- odpis zupełny aktu urodzenia, małżeństwa lub zgonu
- dokument stwierdzający tożsamość ( do wglądu)
- materiały archiwalne
OPŁATY – opłata skarbowa 39,00zł.
TRYB ODWOŁAWCZY - od decyzji odmownej przysługuje odwołanie do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w Bydgoszczy za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego (tj. Dz. U. z 2023r., poz.1378 ze zm.)
Urząd Miejski w Koronowie, Urząd Stanu Cywilnego, ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, pok. nr 10.
NUMER TELEFONU I FAXU
+48 52 382 64 62, fax. +48 52 382 64 01
ADRES STRONY INTERNETOWEJ BIP – www.bip.koronowo.pl
DNI I GODZINY OBSŁUGI KLIENTA – Poniedziałek, Środa, Czwartek 7.30-15.30, Wtorek 7.30-17.00, Piątek 7.30-14.00
INFORMACJE DODATKOWE
Opłat można dokonać:
- w Kasie Urzędu Miejskiego w Koronowie, ul. Pl. Zwycięstwa 1, pok. 9,
- na konto dla płatności krajowych: 58 8144 0005 2001 0000 0521 0001
- na konto dla płatności zagranicznych: PL 58 8144 0005 2001 0000 0521 0001
kod SWIFT: GBWCPLPP
- kartą płatniczą bądź telefonem komórkowym (usługa BLIK)- USC w/m.
FORMULARZE DO POBRANIA -
- Wniosek (127kB) wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
-
Klauzula informacyjna (18kB)
metryczka
Wytworzył: Teresa Polus (13 listopada 2015)
Opublikował: Anna Jóźwik (15 stycznia 2016, 10:56:03)
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koronowie
Ostatnia zmiana: Oskar Kasiorkiewicz (8 maja 2024, 12:31:38)
Zmieniono: Aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1983