Karta usług Nr 41 - SPROSTOWANIE AKTU STANU CYWILNEGO
OPIS USŁUGI - jeżeli
akt stanu cywilnego zawiera niezgodności z danymi zawartymi w aktach zbiorowych lub z innymi
aktami stanu cywilnego podlega sprostowaniu w formie czynności
materialno-technicznej, zakończonej wydaniem odpisu zupełnego aktu
stanu cywilnego.
KOGO
DOTYCZY USŁUGA – osoby, której akt dotyczy lub przedstawiciela
ustawowego, na wniosek osoby mającej w tym interes prawny, z urzędu
prokuratora lub sądu.
CZAS REALIZACJI - niezwłocznie, a w sprawach wymagających postępowania wyjaśniającego nie później niż w ciągu 30 dni.
WYMAGANE DOKUMENTY
OPŁATY – opłata skarbowa 39,00 zł
TRYB ODWOŁAWCZY - od decyzji odmownej przysługuje odwołanie do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w Bydgoszczy za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
PODSTAWA PRAWNA
MIEJSCE OBSŁUGI KLIENTA
Urząd Miejski w Koronowie, Urząd Stanu Cywilnego, ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, pok. nr 10
NUMER TELEFONU I FAXU
+48 52 382 6462, fax. +48 52 382 64 01
ADRES STRONY INTERNETOWEJ BIP – www.bip.koronowo.pl
DNI I GODZINY OBSŁUGI KLIENTA – Poniedziałek, Środa, Czwartek 7.30-15.30, Wtorek 7.30-17.00, Piątek 7.30-14.00
INFORMACJE DODATKOWE
Opłat można dokonać:
- w Kasie Urzędu Miejskiego w Koronowie, ul. Pl. Zwycięstwa 1, pok. 9,
- na konto dla płatności krajowych: 58 8144 0005 2001 0000 0521 0001
- na konto dla płatności zagranicznych: PL 58 8144 0005 2001 0000 0521 0001
kod SWIFT: GBWCPLPP
- kartą płatniczą bądź telefonem komórkowym (usługa BLIK)- USC w/m
FORMULARZE DO POBRANIA
CZAS REALIZACJI - niezwłocznie, a w sprawach wymagających postępowania wyjaśniającego nie później niż w ciągu 30 dni.
WYMAGANE DOKUMENTY
- wniosek o sprostowanie aktu stanu cywilnego
- odpis aktu stanu cywilnego, na podstawie którego nastąpi sprostowanie (z urzędu)
- do wglądu dokument stwierdzający tożsamość
OPŁATY – opłata skarbowa 39,00 zł
TRYB ODWOŁAWCZY - od decyzji odmownej przysługuje odwołanie do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w Bydgoszczy za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego (tj. Dz. U. z 2023r., poz. 1378 ze zm.).
MIEJSCE OBSŁUGI KLIENTA
Urząd Miejski w Koronowie, Urząd Stanu Cywilnego, ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, pok. nr 10
NUMER TELEFONU I FAXU
+48 52 382 6462, fax. +48 52 382 64 01
ADRES STRONY INTERNETOWEJ BIP – www.bip.koronowo.pl
DNI I GODZINY OBSŁUGI KLIENTA – Poniedziałek, Środa, Czwartek 7.30-15.30, Wtorek 7.30-17.00, Piątek 7.30-14.00
INFORMACJE DODATKOWE
Opłat można dokonać:
- w Kasie Urzędu Miejskiego w Koronowie, ul. Pl. Zwycięstwa 1, pok. 9,
- na konto dla płatności krajowych: 58 8144 0005 2001 0000 0521 0001
- na konto dla płatności zagranicznych: PL 58 8144 0005 2001 0000 0521 0001
kod SWIFT: GBWCPLPP
- kartą płatniczą bądź telefonem komórkowym (usługa BLIK)- USC w/m
FORMULARZE DO POBRANIA
- Wniosek (130kB) Wniosek o sprostowanie aktu stanu cywilnego
-
Klauzula informacyjna (18kB)
metryczka
Wytworzył: Tersa Polus (13 listopada 2015)
Opublikował: Anna Jóźwik (15 stycznia 2016, 10:43:25)
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koronowie
Ostatnia zmiana: Oskar Kasiorkiewicz (8 maja 2024, 12:05:51)
Zmieniono: Aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1922