Obwieszczenie Burmistrza Koronowa w sprawie RGGiOŚ-7624/1/10
Obwieszczenie
w
sprawie zawiadomienia stron o wszczęciu postępowania i wystąpienia
do organów ochrony środowiska o opinię i dokonanie uzgodnień
do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego
przedsięwzięcia.
Zgodnie
z art. 10 §1, art.49 art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. -
Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz.
1071, ze zm.) oraz na podstawie art. 73, ust. 1 ustawy z dnia 3
października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i
jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o
ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze
zm.) zawiadamiam, że na wniosek „TRANSTOM”
Górka Spółka Jawna ul. Dworcowa 26, 86-013 Mąkowarsko
zostało wszczęte i toczy się postępowanie
o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla
przedsięwzięcia polegającego na: budowie
parkingu dla TIR-ów ( pojazdów pow. 3,5 t) do 20 pojazdów na
nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów nr 328, 327 i 360
obręb Mąkowarsko do 4000 m²
przy ul. Dworcowej 26 w Mąkowarsku.
Zgodnie
z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o
udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie
środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z
2008r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.), jeżeli liczba stron postępowania
o wydanie decyzji o środowiskowych
uwarunkowaniach przekracza 20, stosuje się przepis art. 49 Kodeksu
postępowania administracyjnego – strony mogą być zawiadamiane o
decyzjach i innych czynnościach organów administracji publicznej
przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej
miejscowości sposób publicznego ogłaszania.
Stronami
w powyższym postępowaniu są właściciele i władający
nieruchomościami sąsiadującymi z miejscem
realizacji inwestycji, położonej na działkach o nr ew.: 328,
327 i 360 obręb
Mąkowarsko.
Szczegółowy wykaz właścicieli i władających, dostępny jest w
Wydziale Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i
Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Koronowie pod niżej podanym
adresem.
W
związku z powyższym strony mogą zapoznać się ze zgromadzoną
dokumentacją, jak również wnieść ewentualne wnioski i uwagi w
siedzibie Wydziału
Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu
Miejskiego w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1, (pok. nr 1, w dni i
godziny urzędowania : poniedziałek, wtorek, środę, czwartek i
piątek w godz. od 7³° do 15³°),
oraz uczestniczyć we wszystkich czynnościach urzędowych.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 10 K.p.a. zapewnia się
wszystkim stronom tego postępowania czynny udział w każdym jego
stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji możliwość
wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz
zgłoszonych żądań. Zgodnie z art. 64, ust. 2
i art. 71, ust. 2, pkt 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o
udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale
społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania
na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) oraz § 3, ust. 2
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie
określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco
oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań
związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia
raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. Nr 257, poz. 2573 ze
zm.) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację
przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzgodnieniu z
Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Bydgoszczy i
zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora
Sanitarnego w Bydgoszczy. Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy
nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii i uzgodnień
do decyzji środowiskowej. Zgodnie z art. 35, § 5 K. p. a do
terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów
przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych
czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień
spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41, § 1 K.p.a w toku postępowania strony oraz ich
przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ
administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu; zgodnie z
§ 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie
pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Niniejsze
zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w sposób
zwyczajowo przyjęty na tablicach ogłoszeń, a także przez
zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Koronowie
www.bip.koronowo.pl oraz w miejscu realizacji inwestycji.
z up. BURMISTRZA
/-/ Leszek Czerkawski
Zastępca Burmistrza
/-/ Leszek Czerkawski
Zastępca Burmistrza
metryczka
Wytworzył: Urszula Dufka (15 stycznia 2010)
Opublikował: Maciej Nawrocki (19 stycznia 2010, 09:56:05)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1780