Karta Usług Nr 113 - Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego (wniosek/uchwała)
OPIS
USŁUGI - usługa ma
zastosowanie na różnych etapach przygotowywania lub obowiązywania wszystkich
aktów planowania przestrzennego. Za pomocą tego samego wzoru dokumentu
można złożyć: wniosek do
projektu aktu planowania przestrzennego, uwagę do
projektu aktu planowania przestrzennego,wniosek o
sporządzenie lub zmianę aktu planowania przestrzennego.
KOGO
DOTYCZY USŁUGA - każdego:
osoby fizycznej, prawnej oraz jednostki organizacyjnej nieposiadającej
osobowości prawnej.
CZAS REALIZACJI – Rozpatrywanie
wniosków dotyczących aktu planowania
przestrzennego odbywa się
zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
WYMAGANE
DOKUMENTY:
- pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego,
- pełnomocnictwo do reprezentowania składającego pismo lub pełnomocnictwo do doręczeń (zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r. poz. 2111)) – jeżeli składający pismo działa przez pełnomocnika,
- potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej od pełnomocnictwa – jeżeli obowiązek uiszczenia takiej opłaty wynika z ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,
- (nieobowiązkowo). Określenie granic terenu w formie graficznej w przypadku wskazania terenu objętego pismem jako części działki ewidencyjnej lub działek ewidencyjnych,
- (nieobowiązkowo) inne załączniki.
OPŁATA - 17
zł - w przypadku złożenia pełnomocnictwa lub
upoważnienia (nie dotyczy jeżeli pełnomocnictwo lub upoważnienie udzielane jest
małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub, gdy osoba składająca
pełnomocnictwo lub upoważnienie przedstawi zaświadczenie o korzystaniu ze
świadczeń pomocy społecznej z powodu ubóstwa).
W przypadku korzystania
z internetowej obsługi bankowej należy dostarczyć wydrukowane potwierdzenie
złożenia przelewu.
TRYB ODWOŁAWCZY - Nie stosuje się
PODSTAWA
PRAWNA
TRYB ODWOŁAWCZY - Nie stosuje się
- Art. 8g ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.),
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509).
MIEJSCE OBSŁUGI
KLIENTA - Urząd Miejski w Koronowie, Plac
Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, Wydział Planowania Przestrzennego, Pokój nr 12
NUMER TELEFONU I FAXU - tel.: +48 52 38 26 456, fax: +48 52 38 26 401
ADRES STRONY INTERNETOWEJ BIP – www.bip.koronowo.pl
NUMER TELEFONU I FAXU - tel.: +48 52 38 26 456, fax: +48 52 38 26 401
ADRES STRONY INTERNETOWEJ BIP – www.bip.koronowo.pl
DNI I GODZINY OBSŁUGI KLIENTA
- Poniedziałek, Środa, Czwartek 7.30-15.30,
- Wtorek
7.30-17.00,
- Piątek 7.30-14.00
FORMULARZE DO POBRANIA
Wniosek (129kB) Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego
metryczka
Wytworzył: Emilia Zielińska (28 listopada 2023)
Opublikował: Oskar Kasiorkiewicz (13 grudnia 2023, 10:49:27)
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koronowie
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1067