Rejestr Wydziału Organizacyjnego
1. Rejestr
uchwał Rady Miejskiej:
Rozporządzenie Rady Ministra z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres gromadzonych informacji:
liczba porządkowa, nr uchwały, data uchwalenia, w sprawie (tytuł uchwały), informacje dotyczące: daty przekazanie Wojewodzie i RIO, informację o publikacji (gdzie jest publikowana i kiedy), stan uchwały (obowiązuje, uchylona, utraciła moc itp.), informację o przekazaniu uchwały merytorycznemu wydziałowi UM, informację o ewentualnym wszczęciu postępowania nadzorczego i wynikach postępowania, informację o zmianach uchwały.
Zasady i sposoby udostępniania danych:
jawny
___________________________________________________________________________
2. Rejestr
interpelacji i wniosków:
Rozporządzenie Rady Ministra z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres gromadzonych informacji:
liczba porządkowa, imię i nazwisko radnego składającego interpelację/wniosek,
przedmiot sprawy, datę wpływu interpelacji/wniosku oraz datę otrzymania
odpowiedzi, wskazanie adresata interpelacji/wniosku.
Zasady i sposoby udostępniania danych:
jawny
___________________________________________________________________________
3. Rejestr instytucji kultury:
Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury.
Zakres gromadzonych informacji:
data wpisu do rejestru, pełna nazwa instytucji kultury
wynikająca ze statutu, skrócona nazwa Instytucji Kultury,
jeżeli jej używanie przewiduje statut, siedziba
i adres instytucji kultury, oznaczenie organizatora instytucji
kultury, akt o utworzeniu instytucji kultury, akt
o nadaniu statutu instytucji kultury.
Zasady i sposoby
udostępniania danych:
___________________________________________________________________________
4.
Rejestr Klubów Radnych Rady Miejskiej w Koronowie:
Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, Rozporządzenie Prezesa
Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i
zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres
gromadzonych informacji:
nazwa Klubu Radnych, data zgłoszenia Klubu, członkowie
klubu, imię i nazwisko przewodniczącego Klubu, data rozwiązania Klubu.
Zasady i sposoby
udostępniania danych:
___________________________________________________________________________
5. Rejestr
jednostek pomocniczych gminy:
Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, Rozporządzenie Prezesa
rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i
zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres
gromadzonych informacji:
nazwa gminnej jednostki pomocniczej, podstawa i data
nadania statutu, podstawa i data likwidacji.
Zasady i sposoby
udostępniania danych:
___________________________________________________________________________
6. Rejestr gminnych jednostek organizacyjnych:
Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, Rozporządzenie Prezesa
Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i
zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres
gromadzonych informacji:
nazwa gminnej jednostki organizacyjnej i adres
siedziby, podstawa i data powołania, podstawa i data nadania statutu, podstawa
i data likwidacji.
Zasady i sposoby udostępniania
danych:
___________________________________________________________________________
7. Rejestr
nadanych medali „Za zasługi dla Ziemi Koronowskiej”:
Ustawa z dnia
8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, Uchwała Nr XL/471/06 Rady Miejskiej w Koronowie z dnia 22 lutego 2006 r. w sprawie
ustanowienia Medalu "ZA ZASŁUGI
DLA ZIEMI KORONOWSKIEJ" oraz przyjęcia regulaminu jego nadania.
imię i nazwisko/instytucja, data złożenia wniosku, numer
uchwały i data, numer aktu nadania, data wręczenia.
Zasady i sposoby udostępniania
danych:
___________________________________________________________________________
8. Rejestr postanowień proceduralnych, deklaracji, oświadczeń, apeli i opinii Rady Miejskiej w Koronowie:
Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, Rozporządzenie Prezesa
Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i
zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres
gromadzonych informacji:
numer podjęcia postanowienia proceduralnego, deklaracji, oświadczenia, apelu i opinii, data podjęcia, przedstawienie
postanowienia proceduralnego,
deklaracji, oświadczenia, apelu i
opinii (treść), ważniejsza treść postanowienia proceduralnego, deklaracji, oświadczenia, apelu i opinii, termin wykonania, data przekazania
postanowienia proceduralnego,
deklaracji, oświadczenia, apelu i
opinii, wykonawca postanowienia proceduralnego,
deklaracji, oświadczenia, apelu i
opinii.
Zasady
udostępniania danych:
___________________________________________________________________________
Stanowisko
Sekretariatu:
Podstawa prawna:
Art. 254 kpa (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.), Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres gromadzonych informacji:
liczba porządkowa; data wpływu skargi; imię i nazwisko petenta - nazwa instytucji, redakcji itp. podmiotu składającego skargę; adres petenta, instytucji, redakcji itp.; przedmiot odwołania skargi, zażalenia; data zlecenia załatwienia; wskazanie komu zlecono załatwienie skargi (do kogo skargę skierowano); termin załatwienia; data wpływu po załatwieniu; sposób załatwienia; data wysłania zawiadomienia; kogo zawiadomiono; uwagi.
Zasady udostępniania danych:
Dane osobowe chronione przepisami dot. ochrony danych osobowych.
___________________________________________________________________________
10. Rejestr korespondencji przychodzącej:
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres gromadzonych informacji:
Zasady udostępniania danych:
Dane osobowe chronione ustawą o ochronie danych osobowych.
___________________________________________________________________________
11. Rejestr kontroli:
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres gromadzonych informacji:
liczba porządkowa; imię i nazwisko tytuł służbowy kontrolującego; wskazanie przez kogo kontrolujący został delegowany; data i numer delegacji służbowej; czas trwania czynności kontrolnych – początek i zakończenie; wyszczególnienie skontrolowanych działów pracy; określenie charakteru czynności oraz wydanie zarządzenia doraźne; podpis kontrolującego.
Zasady udostępniania danych:
Dane jawne, możliwe ograniczenie udostępnienia danych w zakresie zawartych w rejestrze danych osobowe chronionych przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
___________________________________________________________________________
12. Rejestr zarządzeń Burmistrza Koronowa:
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres gromadzonych informacji:
liczba porządkowa; numer zarządzenia; data wydania zarządzenia; treść zarządzenia; osoba odpowiedzialna za realizację zarządzenia.
Zasady udostępniania danych:
Dane jawne, możliwe ograniczenie udostępnienia danych w zakresie zawartych w rejestrze danych osobowe chronionych przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
___________________________________________________________________________
13. Rejestr pełnomocnictw / upoważnień:
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres gromadzonych informacji:
liczba porządkowa; nazwisko i imię osoby upoważnionej; stanowisko i nazwa zakładu pracy; data wydania pełnomocnictwa / upoważnienia; zakres tematyczny pełnomocnictwa / upoważnienia.
Zasady udostępniania danych:
Dane jawne, możliwe ograniczenie udostępnienia danych w zakresie zawartych w rejestrze danych osobowe chronionych przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
___________________________________________________________________________
Archiwum zakładowe:
14. Ewidencja
wniosków o udostępnienie dokumentacji
przechowywanej w archiwum zakładowym:
Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporządzenie
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej ,jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie
organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Rozporządzenie Ministra
Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia z dnia 29 października 2015 r. w sprawie
klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów
archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
Zakres gromadzonych informacji:
Liczba
porządkowa, nazwisko i imię wnioskodawcy, data wpływu wniosku do urzędu,
przedmiot wniosku, rodzaj, temat dokumentacji, daty
skrajne dokumentacji, cel i uzasadnienie udostępnienia
dokumentacji, sposób udostępnienia i forma przekazania dokumentacji, data
udzielenia odpowiedzi, znak pisma ( decyzji),
uwagi.
Zasady udostępniania danych:
___________________________________________________________________________
Kancelaria
Biuro Podawcze:
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Zarządzenie Burmistrza Koronowa Nr OR-S.0050.23.2016 z dnia 11 lutego 2016 r. w sprawie prowadzenia Rejestru umów i Rejestru porozumień w Urzędzie Miejskim w Koronowie.
Zakres gromadzonych informacji:
liczba porządkowa; numer umowy; strony umowy; przedmiot umowy; wartość umowy; data zawarcia umowy; okres obowiązywania umowy; symbol komórki organizacyjnej urzędu.
Zasady udostępnienia danych:
Dane jawne, możliwe ograniczenie udostępnienia danych w zakresie zawartych w rejestrze danych osobowe chronionych przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
___________________________________________________________________________
16. Rejestr
porozumień:
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Zarządzenie Burmistrza Koronowa Nr OR-S.0050.23.2016 z dnia 11 lutego 2016 r. w sprawie prowadzenia Rejestru umów i Rejestru porozumień w Urzędzie Miejskim w Koronowie.
Zakres gromadzonych informacji:
liczba porządkowa; numer porozumienia; strony porozumienia; przedmiot porozumienia; wartość porozumienia; data zawarcia porozumienia; okres obowiązywania porozumienia; symbol komórki organizacyjnej urzędu.
Zasady udostępnienia danych:
Dane jawne, możliwe ograniczenie udostępnienia danych w zakresie zawartych w rejestrze danych osobowe chronionych przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
___________________________________________________________________________
17. Rejestr petycji:
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach.
Zakres gromadzonych informacji:
Liczba porządkowa; numer sprawy; przedmiot petycji; data złożenia petycji; data odpowiedzi na petycję; komórka prowadząca sprawę; sposób załatwienia sprawy - Zbiorcza informacja o petycjach dostępna na stronie www.bip.koronowo.pl
Zasady udostępnienia danych:
Jawny z wyłączeniem danych osób składających petycje, jeżeli nie wyraziły zgody, o której mowa w art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach.
___________________________________________________________________________
18. Rejestr
korespondencji wychodzącej:
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres gromadzonych informacji:
Liczba porządkowa; Adresat (imię i nazwisko lub nazwa); adres adresata/placówka wydania; nr nadawczy.
Zasady udostępnienia danych:
Dane osobowe chronione przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
___________________________________________________________________________
19. Rejestr wniosków o udostępnienie informacji
publicznej:
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres gromadzonych informacji:
Liczba porządkowa; Symbol sprawy; Nazwa; Interesant; Data Otwarcia; Data Zamknięcia; Uwagi (Sposób załatwienia).
Zasady udostępnienia danych:
Dane jawne, możliwe ograniczenie udostępnienia danych w zakresie zawartych w rejestrze danych osobowe chronionych przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
___________________________________________________________________________
Stanowisko: KADRY:
20. Zbiór oświadczeń
majątkowych:
art.24 h) Ustawa o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 r.
Zakres gromadzonych informacji:
data wpływu, imię i nazwisko, składniki majątkowe z określoną wartością poszczególnych składników majątkowych, nazwa instytucji zatrudniającej składającego oświadczenie.
Zasady udostępniania danych:
jawny w zakresie określonym w art.24i ustawy o samorządzie gminnym z 08 marca 1990 r
metryczka
Wytworzył: Kierownik Wydziału Organizacyjnego (10 czerwca 2020)
Opublikował: Renata Grochowska (10 czerwca 2020, 11:26:47)
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koronowie
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1475