Struktura organizacyjna | Regulamin pracy | I Zastępca Burmistrza
II Zastępca Burmistrza | Skarbnik | Sekretarz | Komórki organizacyjne
II Zastępca Burmistrza | Skarbnik | Sekretarz | Komórki organizacyjne
Sekretarz Gminy
SEKRETARZ GMINY
Aleksandra Szews
kontakt:
Urząd Miejski w Koronowie
Plac Zwycięstwa 1, pok. 16
tel.: (52) 3826 419
fax: (52) 3826 400
e-mail: aleksandra.szews@um.koronowo.plDo zadań sekretarza należy prowadzenie spraw gminy w imieniu burmistrza w zakresie przez niego powierzonym oraz wykonywanie wobec burmistrza czynności z zakresu prawa pracy, które nie są zastrzeżone dla innych organów.
2. Sekretarz zapewnia sprawne funkcjonowania urzędu, a w szczególności poprzez:
1) opracowanie projektu regulaminu i jego zmian,
2) zarządzanie zasobami ludzkimi w urzędzie,
3) nadzorowanie pracy Wydziału Informatyki i Organizacji,
4) organizację pracy w urzędzie,
5) prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem i podnoszeniem kwalifikacji kadry i pracowników,
6) nadzór, wdrażanie i usprawnianie nowych programów oraz systemów informatycznych,
7) współpracę z radą,
8) wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
9) zarządzanie budynkami administracji publicznej,
10) współpracę z Krajowym Biurem Wyborczym - Delegaturą w Bydgoszczy przy organizacji wyborów i referendów,
11) wykonywanie obowiązków w ramach udzielonych pełnomocnictw i upoważnień przez burmistrza.
3. W sprawach osobowych sekretarzowi podlegają wszyscy pracownicy urzędu.
Podległość merytoryczna wydziałów, samodzielnych stanowisk pracy oraz jednostek organizacyjnych:
a) Wydział Informatyki i Organizacji,
b) Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Koronowie,
c) Miejska Biblioteka Publiczna w Koronowie.
metryczka
Wytworzył: Burmistrz Koronowa (7 maja 2019)
Opublikował: Mariusz Frelke (7 maja 2019, 11:01:02)
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koronowie
Ostatnia zmiana: Monika Lewandowska (14 października 2024, 13:52:47)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 12377