Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2017 |
zamówienie na: |
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym pn. Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych Dziedzinek – Mąkowarsko |
zamawiający: | Gmina Koronowo |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | IPP-ZP.271.20.2017 |
wartość: | poniżej 5.225.000 euro |
termin składania ofert: | 25 sierpnia 2017 09:00 |
wynik postępowania: | poniżej dodano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Ogłoszenie nr 567818-N-2017 z dnia 2017-08-10 r.
Gmina Koronowo: Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych Dziedzinek – Mąkowarsko
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty
budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo, krajowy numer identyfikacyjny 9235066500000, ul. Plac Zwycięstwa 1 , 86010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 826 400, , e-mail elzbieta.szalska@um.koronowo.pl, , faks 523 826 401.
Adres strony internetowej (URL): www.koronowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.koronowo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 13 /sekretariat/ I piętro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych Dziedzinek - Mąkowarsko
Numer referencyjny: IPP-ZP.271.20.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie (modernizacji) drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych Dziedzinek – Mąkowarsko na odcinku (lokalnie od km 0+000 do km 1+780), w tym: Część 1 obejmującą: Zadanie 1 Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych Mąkowarsko – Dziedzinek w technologii nawierzchni bitumicznej realizowanej dwuwarstwowo, składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej o minimalnej łącznej grubości warstw 6 cm, na istniejącej nawierzchni tłuczniowej, o długości 0,28 km w obrębie geodezyjnym: Mąkowarsko działki nr 536/107 i 475 Przebudowa drogi od km 0+995,00 do km 1+275 (lokalnie od km 0+000 do km 0+280) Projektowana jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego, realizowana dwuwarstwowo o szerokości 3,50 m, z obustronnymi poboczami po 0,75m wykonanymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Wykonana – istniejąca nawierzchnia tłuczniowa pod jezdnię i pobocza grub. ok. 25cm wymaga wyrównania i stabilizacji (przyjmuje się ułożenie tłucznia grub. 5cm + wyrównanie + stabilizację). Spadki jezdni – poprzeczne. Konstrukcja nawierzchni jezdni wg projektu budowlanego, z tym że podbudowa jest istniejąca, a nawierzchnia do wykonania. Wykonanie zjazdów do posesji o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokości i długości oraz łuki zjazdów – wg projektu budowlanego Wymagania : Projektowana przebudowa (modernizacja) drogi nie wymaga wycinki drzew i krzewów. Realizacja inwestycji nie wymaga zmiany granic pasa drogowego. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnych warunków bezpieczeństwa z powodu występowania w pasie drogowym uzbrojenia podziemnego, celem zapobieżenia jego uszkodzenia. Odwodnienie nawierzchni utwardzonych poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na teren pasa drogowego. Dokumentacja powykonawcza w tym: geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, certyfikaty i atesty. Zadanie 2 Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych Mąkowarsko – Dziedzinek w technologii nawierzchni bitumicznej realizowanej dwuwarstwowo, składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej o minimalnej łącznej grubości warstw 6cm, na istniejącej nawierzchni gruntowej, o długości 0,5 km. w obrębie geodezyjnym: Mąkowarsko działki nr 536/107 i 475. Przebudowa drogi od km 1+275,00 do km 1+775,00 (lokalnie od km 0+280 do km 0+780) Projektowana jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego, realizowana dwuwarstwowo o szerokości 3,50 m, z obustronnymi poboczami po 0,75m wykonanymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Spadki jezdni – poprzeczne. Konstrukcja nawierzchni jezdni wg projektu budowlanego. Wykonanie zjazdów do posesji o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokości i długości oraz łuki zjazdów – wg projektu budowlanego. Zabezpieczenie istniejącej sieci telekomunikacyjnej rurami dwudzielnymi – rura AROT o średnicy 160mm. ( w przypadku, gdy wynika z dokumentacji projektowej). Wymagania: Projektowana przebudowa (modernizacja) drogi nie wymaga wycinki drzew i krzewów. Realizacja inwestycji nie wymaga zmiany granic pasa drogowego. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnych warunków bezpieczeństwa z powodu występowania w pasie drogowym uzbrojenia podziemnego, celem zapobieżenia jego uszkodzenia. Odwodnienie nawierzchni utwardzonych poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na teren pasa drogowego. Dokumentacja powykonawcza w tym: geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, certyfikaty i atesty. Część 2 Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych Mąkowarsko – Dziedzinek w technologii nawierzchni bitumicznej realizowanej dwuwarstwowo, składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej o minimalnej łącznej grubości warstw 6cm, na istniejącej nawierzchni gruntowej, o długości 1,0 km w obrębie geodezyjnym: Mąkowarsko działki nr 536/107 i 475 Przebudowa drogi od km 1+775 do km 2+775 (lokalnie od km 0+780 do km 1+780) Projektowana jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego, realizowana dwuwarstwowo o szerokości 3,50 m, z obustronnymi poboczami po 0,75m wykonanymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Spadki jezdni – poprzeczne. Konstrukcja nawierzchni jezdni wg projektu budowlanego. Wykonanie zjazdów do posesji o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokości i długości oraz łuki zjazdów – wg projektu budowlanego. Zabezpieczenie istniejącej sieci telekomunikacyjnej rurami dwudzielnymi – rura AROT o średnicy 160mm. ( w przypadku, gdy wynika z dokumentacji projektowej). Wymagania: Projektowana przebudowa (modernizacja) drogi nie wymaga wycinki drzew i krzewów. Realizacja inwestycji nie wymaga zmiany granic pasa drogowego. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnych warunków bezpieczeństwa z powodu występowania w pasie drogowym uzbrojenia podziemnego, celem zapobieżenia jego uszkodzenia. Odwodnienie nawierzchni utwardzonych poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na teren pasa drogowego.
II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV 45233290-8 45100000-8 45230000-8 45233000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2017-10-20
2017-11-20
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia upływa: Dla części I - dnia 20-10-2017 r. Dla części II - dnia 20-11-2017 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w postaci wykonania co najmniej dwóch zamówień, polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg o nawierzchni z betonu asfaltowego, o wartości przynajmniej jednej z nich nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto. Przedmiotowe zamówienie winno zostać ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń (kierownik budowy). Wymieniona osoba powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (dalej uPb, tekst jedn. Dz.U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do w/wym., zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 uPb.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzory wykazów zostaną przesłane wykonawcy wraz z wezwaniem do ich złożenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), 2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt III.3 ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3 ogłoszenia. 5) W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, Zamawiający w celu zbadania czy nie zachodzą wobec innych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 uPzp oraz podstawy wykluczenia przewidziane w art. 24 ust. 5 uPzp, które wskazane zostały przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w siwz, 6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 7) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 8) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca będzie mógł przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9) Wymagania Zamawiającego, dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę. a) Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z siwz, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2016 r. , poz. 1666, dalej kp.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane z: - obsługą sprzętu mechanicznego. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. b) dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w lit a) czynności polegać będzie na: - etapie składania ofert – Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym, - na etapie realizacji umowy – w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy wykonawca złoży oświadczenie o ilości osób zatrudnionych przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania poszczególnych czynności określonych w rozdziale III, pkt 10, ppkt 1) siwz. W razie zaistnienia potrzeby (nie później niż na 5 dni przed przystąpieniem do realizacji danych czynności określonych w rozdziale III, pkt 10, ppkt 1) siwz ww. oświadczenie będzie podlegać modyfikacji/aktualizacji w zakresie ilości zatrudnionych osób do wykonania przedmiotowych czynności. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia zastrzega możliwość żądania przedłożenia: - wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących czynności wskazane w pkt III.10.1) siwz wraz ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę, wymiaru czasu pracy i określeniu czynności wykonywanych przez poszczególne osoby, - druków RCA, dot. każdego pracownika (zanonimizowane – zawierające tylko imię, nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy i kod tytułu ubezpieczenia), - zanonimizowanych umów o pracę (zanonimizowane tj. zawierające tylko nazwę pracodawcy, imię, nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy). c) uprawnienia Zamawiającego odnośnie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 uPzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie cena 60,00 Termin odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 uPzp, w tym w przypadku: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2) zmiany warunków gospodarczych, w tym: zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT), 3) zmiany osób wskazanych w wykazie stanowiącym załącznik do oferty oraz do umowy oraz do umowy, jeżeli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniać będą warunki określone w rozdziale V pkt 2 ppkt 2) i rozdziale III pkt 11 siwz. 4) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, w szczególności zmiany zakresu lub metody wykonania przedmiotu umowy. 5) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 6) przesłanek wymienionych we wzorze umowy, w tym w zakresie wydłużenia terminu realizacji umowy. 2. Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się 1) dla części I - 20 października 2017 r., 2) dla części II – 20 listopada 2017 r., z dopuszczeniem jego zmiany, z uwagi na wystąpienie: a) konieczności wykonania zamówienia dodatkowego lub robót zamiennych, które będą miały istotny wpływ na przedłużenie terminu zakończenia zadania, b) okoliczności leżącej po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, nastąpi odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, c) kolizji z niezinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym, d) znalezisk skutkujących koniecznością wstrzymania robót, e) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-25, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: Część 1 Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych Mąkowarsko – Dziedzinek w technologii nawierzchni bitumicznej realizowanej dwuwarstwowo, składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej o minimalnej łącznej grubości warstw 6 cm, na istniejącej nawierzchni tłuczniowej, o długości 0,28 km w obrębie geodezyjnym: Mąkowarsko działki nr 536/107 i 475 oraz na na istniejącej nawierzchni gruntowej o długości 0,5 km w obrębie geodezyjnym: Mąkowarsko działki nr 536/107 i 475
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 obejmującą: Zadanie 1 Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych Mąkowarsko – Dziedzinek w technologii nawierzchni bitumicznej realizowanej dwuwarstwowo, składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej o minimalnej łącznej grubości warstw 6 cm, na istniejącej nawierzchni tłuczniowej, o długości 0,28 km w obrębie geodezyjnym: Mąkowarsko działki nr 536/107 i 475 Przebudowa drogi od km 0+995,00 do km 1+275 (lokalnie od km 0+000 do km 0+280) Projektowana jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego, realizowana dwuwarstwowo o szerokości 3,50 m, z obustronnymi poboczami po 0,75m wykonanymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Wykonana – istniejąca nawierzchnia tłuczniowa pod jezdnię i pobocza grub. ok. 25cm wymaga wyrównania i stabilizacji (przyjmuje się ułożenie tłucznia grub. 5cm + wyrównanie + stabilizację). Spadki jezdni – poprzeczne. Konstrukcja nawierzchni jezdni wg projektu budowlanego, z tym że podbudowa jest istniejąca, a nawierzchnia do wykonania. Wykonanie zjazdów do posesji o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokości i długości oraz łuki zjazdów – wg projektu budowlanego Wymagania : Projektowana przebudowa (modernizacja) drogi nie wymaga wycinki drzew i krzewów. Realizacja inwestycji nie wymaga zmiany granic pasa drogowego. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnych warunków bezpieczeństwa z powodu występowania w pasie drogowym uzbrojenia podziemnego, celem zapobieżenia jego uszkodzenia. Odwodnienie nawierzchni utwardzonych poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na teren pasa drogowego. Dokumentacja powykonawcza w tym: geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, certyfikaty i atesty. Zadanie 2 Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych Mąkowarsko – Dziedzinek w technologii nawierzchni bitumicznej realizowanej dwuwarstwowo, składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej o minimalnej łącznej grubości warstw 6cm, na istniejącej nawierzchni gruntowej, o długości 0,5 km. w obrębie geodezyjnym: Mąkowarsko działki nr 536/107 i 475. Przebudowa drogi od km 1+275,00 do km 1+775,00 (lokalnie od km 0+280 do km 0+780) Projektowana jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego, realizowana dwuwarstwowo o szerokości 3,50 m, z obustronnymi poboczami po 0,75m wykonanymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Spadki jezdni – poprzeczne. Konstrukcja nawierzchni jezdni wg projektu budowlanego. Wykonanie zjazdów do posesji o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokości i długości oraz łuki zjazdów – wg projektu budowlanego. Zabezpieczenie istniejącej sieci telekomunikacyjnej rurami dwudzielnymi – rura AROT o średnicy 160mm. ( w przypadku, gdy wynika z dokumentacji projektowej). Wymagania : Projektowana przebudowa (modernizacja) drogi nie wymaga wycinki drzew i krzewów. Realizacja inwestycji nie wymaga zmiany granic pasa drogowego. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnych warunków bezpieczeństwa z powodu występowania w pasie drogowym uzbrojenia podziemnego, celem zapobieżenia jego uszkodzenia. Odwodnienie nawierzchni utwardzonych poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na teren pasa drogowego. Dokumentacja powykonawcza w tym: geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, certyfikaty i atesty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233290-8, 45100000-8, 45230000-8, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie cena 60,00 Termin odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady 40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych Mąkowarsko – Dziedzinek w technologii nawierzchni bitumicznej realizowanej dwuwarstwowo, składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej o minimalnej łącznej grubości warstw 6cm, na istniejącej nawierzchni gruntowej, o długości 1,0 km w obrębie geodezyjnym: Mąkowarsko działki nr 536/107 i 475
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych Mąkowarsko – Dziedzinek w technologii nawierzchni bitumicznej realizowanej dwuwarstwowo, składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej o minimalnej łącznej grubości warstw 6cm, na istniejącej nawierzchni gruntowej, o długości 1,0 km w obrębie geodezyjnym: Mąkowarsko działki nr 536/107 i 475 Przebudowa drogi od km 1+775 do km 2+775 (lokalnie od km 0+780 do km 1+780) - Projektowana jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego, realizowana dwuwarstwowo o szerokości 3,50 m, z obustronnymi poboczami po 0,75m wykonanymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. - Spadki jezdni – poprzeczne. - Konstrukcja nawierzchni jezdni wg projektu budowlanego. - Wykonanie zjazdów do posesji o nawierzchni z betonu asfaltowego. - Szerokości i długości oraz łuki zjazdów – wg projektu budowlanego. - Zabezpieczenie istniejącej sieci telekomunikacyjnej rurami dwudzielnymi – rura AROT o średnicy 160mm. ( w przypadku, gdy wynika z dokumentacji projektowej). Wymagania: - Projektowana przebudowa (modernizacja) drogi nie wymaga wycinki drzew i krzewów. - Realizacja inwestycji nie wymaga zmiany granic pasa drogowego. - Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnych warunków bezpieczeństwa z powodu występowania w pasie drogowym uzbrojenia podziemnego, celem zapobieżenia jego uszkodzenia. - Odwodnienie nawierzchni utwardzonych poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na teren pasa drogowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233290-8, 45100000-8, 45230000-8, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie cena 60,00 Termin odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady 40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Burmistrz Koronowa
/-/ Stanisław Gliszczyński
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia + załączniki (2261kB)
dokumentacja projektowa, SSTWiOR, zaświadczenie
Przedmiar robót (192kB)
Modyfikacja treści SIWZ - 14.08.2017 r. (23kB)
Przedmiary (343kB)
Informacja z otwarcia ofert (89kB)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (46kB)
metryczka
Odpowiada za treść: Maria Klapczyńska
Opublikował: Maria Klapczyńska (10 sierpnia 2017, 15:10:17)
Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (6 września 2017, 12:45:03)
Zmieniono: dodano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 638