zamówienie na:

budowę kanalizacji sanitarnej w ul. Krzyżowej i Wodnej w Koronowie

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: powyżej 60.000 euro
termin składania ofert: 7 lipca 2006
przyczyna unieważnienia: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp. Na postępowanie nie wpłynęła żadna oferta. 




 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Koronowo: budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Krzyżowej i Wodnej w Koronowie

Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Koronowo, do kontaktów: Zbigniew Szalski, Jolanta Dombrowska-Chmielek, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 3822231 w. 327, fax (052), e-mail: inwestycje@www.koronowo.pl.

Adresy internetowe

Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.koronowo.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, Zbigniew Szalski,

Jolanta Dombrowska-Chmielek, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0.52 38-22-231 w. 333, fax 0.52 38-22-271, e-mail: z.szalski@um.koronowo.pl, www.bip.koronowo.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Krzyżowej i Wodnej w Koronowie.

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Koronowo - ul. Krzyżowa i ul. Wodna.

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

Czas trwania umowy ramowej:

Wartość umowy ramowej:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:

1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej :

- o średnicy śr. 400 mmL = 668,0 mb

- odgałęzienia kanalizacji śr.160 mmL = 58,0 mb

1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca przedłoży przed odbiorem końcowym przedmiotu zamówienia

atesty,certyfikaty,aprobaty techniczne i deklaracje zgodności dopuszczenia do stosowania dla materiałów, wyrobów i elementów zastosowanych przy realizacji zadania.

1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 44.23.24.10.

1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres: Budowa kanalizacji sanitarnej :

-o średnicy śr. 400 mm L = 668,0 mb

-odgałęzienia kanalizacji śr. 160 mm L = 58,0 mb

W cenie oferty wykonawca jest zobowiązany uwzględnić dodatkowo koszty wynikające z:

a)organizacji zaplecza i placu budowy wraz z dostarczeniem i niezbędnym doprowadzeniem energii elektrycznej i wody oraz zabezpieczeniami wynikającymi z przepisów BHP i ppoż. Koszty podłączenia mediów i opłaty za media (woda, energia elektryczna i.t.p.) ponosi wykonawca robót,

b)opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniającego specyfikację obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 roku - Dz. U. z 2002 roku, Nr 151 poz. 1256 ),

c) wytyczenia obiektów i dozór geodezyjny,

d) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania prac oraz poniesie koszty związane z zajęciem pasa drogowego,

e) uzyskania zgody na zajęcie ulic na czas budowy,

f) zajęcia ulic oraz chodników , w tym koszty za odtworzenie nawierzchni, za wykonanie przecisków, itp.,

g) oczyszczenia nawierzchni ulic przyległych i sąsiednich do placu budowy, z wszelkich nieczystości związanych z prowadzoną budową, a szczególnie ziemi lub błota,

h) naprawy chodników sąsiednich lub przyległych ulic, w przypadku ich zniszczenia,

i) naprawy szkód powstałych w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości,

j) odtworzenia na koszt własny znaków geodezyjnych w przypadku naruszenia

k) segregowania, składowania, unieszkodliwiania odpadów oraz gruzu budowlanego,ich wywozu i opłat za czas ich składowania (opłaty wynikające z przepisów wykonawczych do ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2001 roku, Nr 62, poz.628 z późniejszymi zmianami),

l) przeprowadzenia wszelkich wymaganych przepisami prób, sprawdzeń i odbiorów przewidywanych warunkami technicznymi wykonania odbioru robót budowlano-montażowych oraz instalacyjnych,

ł) wykonania pełnej dokumentacji powykonawczej,

m) ubezpieczenia prowadzonej inwestycji, zgodnie z Rozdziałem XV pkt 1 pdpkt e) siwz.

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł.) w terminie do dnia 07.07.2006 r. do godziny 9.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

Wadium może być wnoszone:

a) w pieniądzu - przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Koronowie, nr konta: 36 8144 0005 2001 0000 0521 0009.

b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

c) lub gwarancjach bankowych,

d) gwarancjach ubezpieczeniowych,

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

- w kasie zamawiającego, pok. nr 9 we wtorki w godz. od 8.00 do 16.00, a w pozostałe dni tygodnia od godz. 7.30 do 15.30.

2) Warunki udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków :

1.posiada uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia,

2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5. pozostałe warunki wynikające z siwz.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie oceny spełnia / nie spełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

a)Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

b)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

c)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - 8) ustawy- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

e)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

f)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

g)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje minimum jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej w zakresie sieci kanalizacji sanitarnych oraz branży drogowej.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry i podwykonawców.

h)Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pdpkt g), posiadają wymagane uprawnienia tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego.

i)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych zbliżonych, co do zakresu i wartości do robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat wykonał minimum 2 prace zbliżone zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę zbliżoną zamawiający uzna: budowę kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 800 mb.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

j)Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie 2005 - 2006 (aktualnie) a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej siwz.

Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli, z ww. informacji będzie wynikało, że wykonawca zatrudniał (w rozumieniu Kodeksu Pracy) przeciętnie w każdym roku, co najmniej 30 osób.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zatrudniania, co najmniej 30 osób przeciętnie w każdym roku zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

k)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 300.000,00 zł.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty:

a)Ofertę cenową, o której mowa w Rozdziale II pkt 3 niniejszej siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

b)Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale IV pkt 1 i 2 niniejszej siwz (w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną),

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

c)Kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XII.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

d)Harmonogram rzeczowo - czasowo - finansowy, zawierający, co najmniej:

-krótki opis metody realizacji robót wraz ze wskazaniem głównych działań, robót stałych i tymczasowych oraz podaniem kolejności robót,

-plan robót przedstawiony we względnej skali czasowej (np. miesiąc1, miesiąc 2,....), bez wskazywania konkretnych dat,

-harmonogram finansowy pokazujący przewidywane przepływy gotówkowe obejmujący cały okres realizacji robót.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

2) Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.

Opłata: 50 Waluta PLN.

Warunki i sposób płatności: SIWZ można odbierać osobiście w siedzibie zamawiającego - Koronowo Plac Zwycięstwa 1, p. nr 10 lub za pośrednictwem poczty za zaliczeniem pocztowym.

3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:

3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2006 godzina 09:00.

3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.07.2006, godzina 09:30, Siedziba Zamawiającego - Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, sala nr 25.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.

2) Informacje dodatkowe:

3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2006.

 


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (157kB) pdf

metryczka


Opublikował: Elżbieta Malinowska (12 czerwca 2006, 15:59:04)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Malinowska (11 lipca 2006, 10:01:20)
Zmieniono: inf. o unieważnieniu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1276