zamówienie na:

utrzymanie zieleni miejskiej i czystości na terenach zieleni parkowej i przyulicznej na terenie miasta Koronowa.

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: IPR-ZP 341-3/10
wartość: poniżej 193.000 euro
termin składania ofert: 20 kwietnia 2010  09:00
przyczyna unieważnienia: IPR-ZP 341-3/10 Koronowo 2010-04-21 ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) informuję, że prowadzone przez Gminę Koronowo postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na utrzymanie zieleni miejskiej i czystości na terenach zieleni parkowej i przyulicznej na terenie miasta Koronowa w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1, pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Na postępowanie wpłynęła jedna oferta, jej cena przewyższa kwotę 100.000 złotych, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.  




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
w trybie przetargu nieograniczonego na:
utrzymanie zieleni miejskiej i czystości na terenach zieleni parkowej
i przyulicznej na terenie miasta Koronowa.
Numer ogłoszenia w BZP: 101450 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni miejskiej
i czystości na terenach zieleni parkowej i przyulicznej na terenie miasta Koronowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej i czystości w trzech strefach, których zakres, lokalizacjęi powierzchnie ( m2 ) określono w załączniku Nr 1
Rodzaj i zakres robót objętych ryczałtowym bieżącym utrzymaniem opisuje zał. Nr 2
Zakładana (szacunkowa) częstotliwość wykonania prac zawarta jest w załączniku Nr 3 -formularz cenowy
Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 4
Załącznik nr 1
Rejony utrzymania zieleni miejskiej i czystości na terenach zieleni parkowej i przyulicznej
Teren miasta Koronowa został podzielony na 3 strefy utrzymania zieleni miejskiej na terenach zieleni parkowej i przyulicznej,
Strefa A - Plac Zwycięstwa teren o powierzchni 500 m²
skwer przy kościele św. Andrzeja - powierzchnia 1880 m²
Strefa B - skwer przy ul. Paderewskiego-Garncarska - powierzchnia 572 m²
park przy cmentarzu, ul. Farna - schody, teren zieleni przy schodach i przy ulicy - powierzchnia 2350 m²
skwer przy parkingu ul. Pomianowskiego - powierzchnia 540 m²
skwer przy miasteczku komunikacyjnym, miasteczko komunikacyjne - powierzchnia 2166 m²
Strefa C - teren nad Brdą ul. Bydgoska - powierzchnia 560 m²,
skwer ul. Bydgoska - powierzchnia 288 m²,
skwer ul. Poprzeczna - powierzchnia 800m²,
kanał ulgi - powierzchnia 1500m²
Załącznik nr 2
Rodzaj i zakres rzeczowy usług objętych przetargiem do wykonania w ciągu roku budżetowego 2010 w miesiącach od marca do października
1.Wygrabienie liści i zanieczyszczeń z trawników:
a) w sezonie wiosennym (1-krotnie) 12156 m2
b) w sezonie jesiennym (1-krotnie) 3720 m2
c) w sezonie jesiennym (2-krotnie) 8436 m2
2. Pielęgnacja trawników obejmująca w ciągu roku:
a) koszenie trawników na powierzchni
dla strefy A maksymalna wysokość trawy 8 cm 3380 m2
dla strefy B maksymalna wysokość trawy 10 cm 5628 m2
dla strefy C maksymalna wysokość trawy 14 cm 3148 m2
b) nawożenie mineralne, (polifoska w dawce 20 g/m2) 3380 m2
c) założenie trawnika dywanowego z wybraniem i wywozem warstwy ziemi nieurodzajnej do 10 cm grubości, dowozem i rozścieleniem ziemi urodzajnej warstwą grubości 10 cm, kat. gruntu III, siewem przy uprawie ręcznej, z nawożeniem azofoską w dawce 50 g/m2, 200 m2
3. Pielęgnacja żywopłotów formowanych:
a) 3-krotne przycięcie z trzech stron 350 m2
b) wiosenne wygrabienie liści z żywopłotów 350 m2
c) jesienne wygrabienie liści z żywopłotów 350 m2
d) 2-krotne odchwaszczenie żywopłotów 350 m2
e) 1-krotne nawożenie mineralne żywopłotów (polifoska 50 g/m2) 350 m2
4. Pielęgnacja krzewów:
a) 2-krotne cięcia pielęgnacyjne przy średnicy korony 80-150 cm 40 szt.
przy średnicy korony ponad 150 cm 16 szt.
b) wiosenne wygrabienie liści ze skupin krzewów 1000 m2
c) jesienne wygrabienie liści ze skupin krzewów 1000 m2
d) 2-krotne odchwaszczenie skupin krzewów 1000 m2
e) podlewanie drzew lub skupin krzewów w dawce 10 l/szt. z dowozem wody 60 szt.
f) pielęgnacja i przycinanie rabaty z róż 40 m2
5.Pielęgnacja drzew łącznie z pracami porządkowo-transportowymi (zagospodarowaniem drewna i odpadów):
a) przycięcie drzew w pierwszych latach po posadzeniu: 20 szt.
b) cięcia pielęgnacyjno-sanitarne drzew o średnicy pnia na wysokości 130 cm:
11-20 cm 5 szt, 21-40 cm 5 szt, ponad 40 cm 10 szt.
c) cięcia redukcyjne koron drzew o średnicy pnia na wysokości 130 cm:
11-20 cm 10 szt, 21-40 cm 10 szt, 41-65 cm 10 szt., ponad 65 cm 10 szt.
d) karczowanie krzewów o średnicy korony do 1 m 10 szt.
e) karczowanie krzewów o średnicy korony ponad 1 m 5 szt.
f) ścinanie drzew wraz z frezowaniem pniaków przy średnicy pni drzew na wysokości 130 cm: do 5 cm 1 szt., 6-20 cm 1 szt., 21-40 cm 1 szt., 41-65 cm 1 szt., ponad 65 cm 5 szt.
g) karczowanie pniaków po ściętych drzewach na głębokość 40 cm z zasypaniem dołu ziemią żyzną i wywozem pozyskanej masy, przy średnicy pniaka na wysokości ścięcia:
do 10 cm 1 szt., 11 - 30 cm 1 szt., 31 - 60 cm 2 szt., 61 -100 cm 5 szt., ponad 100 cm 5 szt.
6. Sadzenie drzew liściastych form piennych w gruncie kat. III z zaprawą dołów do połowy głębokości ziemią kompostową i opalikowaniem drzewek 20 szt.
7. Sadzenie krzewów liściastych form naturalnych w gr. kat. III z zaprawą dołów do połowy głębokości ziemią kompostową 10 szt.
8. Sadzenie drzew i krzewów iglastych w gr. kat. III z zaprawą dołów ziemią kompostową 10 szt.
9. Ustawienie przy drzewie 1 szt. pala wraz z zamocowaniem do drzewka taśmą (sznurem) 20 szt.
10. Sadzenie krzewów żywopłotowych w rowach o szer. 45 cm z zaprawą rowów do połowy głębokości ziemią kompostową 100 szt.
11. Przygotowanie rabat (kwietników) i pojemników kwiatowych do obsadzenia i obsadzenie roślinami (pelargonia wielkokwiatowa - 100 m2, begonia - 20 m2, aksamitka - 5 m2) 125 m2
12. Bieżąca pielęgnacja kwiatów w pojemnikach i na rabatach przez okres 6 m-cy (pielenie, nawożenie mineralne, uzupełnianie roślin (do 10%), podlewanie, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, likwidacja nasadzeń wraz z wyrównaniem powierzchni, usunięcie pojemników i przechowanie przez okres zimowy) 125 m2
13. Oczyszczenie krawężników z darni 250 m
14. Oczyszczenie z darni chodników o nawierzchni z płyt betonowych i kostki brukowej 200 m2
15. Oczyszczanie z wszelkich zanieczyszczeń alejek, chodników i schodów z kostki betonowej 2350 m2
16. Oczyszczenie alejek żwirowych z darni i chwastów 820 m2
17. Naprawa ławek (wymiana do 3 elementów) z pomalowaniem całości 20 szt.
18. Malowanie ławek (dwukrotne) farbą olejną lub drewnochronem (siedzisk drewnianych i podstaw metalowych) 84 szt.
19. Oczyszczanie obiektów parkowych
Obszar całego obiektu, to jest: trawniki, kwietniki, skupiny krzewów, alejki, przejścia i schody, muszą być utrzymane poprzez:
1.Usunięcie wszelkich widocznych nieczystości, takich jak: papiery, folie, kubki plasti­kowe, kamienie, kapsle, skupiska niedopałków, drobne gałęzie, itp.
2.Oczyszczanie alejek, polegające na:
a) w okresie letnim (01.04 - 31.10): wygrabianiu nieczystości i wyrównywaniu na bieżąco nierówności alejek gruntowych (szczególnie wokół ławek ), usuwaniu nieczystości i piasku poprzez zamiatanie schodów i alejek utwardzonych,
b) w okresie zimowym (01.11 - 31.03): usuwaniu nieczystości.
3. Kosze, ławki bądź inne urządzenia przestawione lub przewrócone należy ponownie ustawić w miejsca na to wyznaczone.
W poszczególnych strefach utrzymania czystości Wykonawca musi gwarantować bieżące usuwanie nieprawidłowości porządkowych w czasie nie dłuższym niż 1 tydzień. W przypadku pojawienia się nagłych odpadów, wpływających znacznie na obniżenie wizerunku otoczenia, niezwłocznie oczyszczenie - po zgłoszeniu przez inspektora.
Uwaga: W cenie oferty należy uwzględnić wartość wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania robót - za wyjątkiem sadzonek drzew i krzewów, które dostarczy zamawiający, a także koszty transportu materiałów, sprzętu i pracowników oraz koszt zebrania i wywozu odpadów roślinnych, które winny być przekazane do kompostowania.
Przewidywana do wykonania ilość i krotność robót określona została jako średnioroczna i służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty.
Ilość i krotność wykonywanych robót w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie w zależności od warunków atmosferycznych i związanego z tym tempa wzrostu roślin oraz od stanu i wyglądu terenu. Zmiany te nie mogą jednak spowodować przekroczenia wartości łącznego wynagrodzenia wykonawcy określonego w umowie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu tego samego rodzaju zamówienia, co objęte zamówieniem podstawowym. Łączna wartość zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia nie może przekroczyć wartości wyrażonej procentem i przepisem Prawa zamówień publicznych. Na okoliczność zawarcia zamówienia uzupełniającego zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki. Informacja o udzieleniu zamówień uzupełniających nie jest zobowiązaniem Zamawiającego do udzielenia takiego zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.42.00-9, 77.30.00.00-3, 77.31.30.00-0, 77.31.20.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie tj.
- co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymaniu zieleni miejskiej w okresie wegetacyjnym roślin o wartości co najmniej 30.000,00 zł. brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wskażą:
- co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. będzie odpowiedzialna za wykonanie przedmiotu zamówienia - legitymującą się kierunkowym przygotowaniem zawodowym ogrodniczym, co najmniej na poziomie średnim oraz posiadająca minimum 12 miesięczną praktyką przy utrzymaniu zieleni,
- co najmniej 5 pracownikami przewidzianymi do wykonywania prac o charakterze technicznym.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, wg wzoru określonego w załączniku Nr 6 do SIWZ.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie składane jest łącznie.
2) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana postanowień niniejszej umowy dotycząca łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 8 ust. 1 jest dopuszczalna w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT dotyczącej robót objętych zamówieniem oraz w przypadku, gdy faktyczna ilość wykonanych robót będzie inna niż zakładana.
2.Zmiana umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana przez sporządzenie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie Ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo
pokój nr 10 /parter/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie Ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10 /parter/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ + załączniki (721kB) pdf


IPR-ZP 341-3/10 Koronowo 2010-04-21

ZAWIADOMIENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) informuję, że prowadzone przez Gminę Koronowo postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na utrzymanie zieleni miejskiej i czystości na terenach zieleni parkowej i przyulicznej na terenie miasta Koronowa w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione.

Uzasadnienie:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1, pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).
Na postępowanie wpłynęła jedna oferta, jej cena przewyższa kwotę 100.000 złotych, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.


metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (12 kwietnia 2010, 12:59:50)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (22 kwietnia 2010, 11:37:35)
Zmieniono: Dodano informację o unieważnieniu postępowania.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1350