Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2008 |
zamówienie na: |
dostawę równiarki drogowej w systemie leasingu operacyjnego |
zamawiający: | Gmina Koronowo |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | poniżej wartosci określonej na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp. |
termin składania ofert: | 7 lipca 2008 09:00 |
wynik postępowania: | Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Gminę Koronowo z siedzibą w Koronowie przy Placu Zwycięstwa 1 postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę równiarki drogowej w systemie leasingu operacyjnego wybrano jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr 1, złożoną przez Konsorcjum : Bumar Sp. z o.o. Warszawa ul. Aleja Jana Pawła II 11, 00-828 Warszawa i Millennium Leasing Sp. z o.o., ul. Żaryna 2a, 02-593 Warszawa. Na postępowanie wpłynęła 1 oferta. Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą- korzystną cenę 518.271,68 zł brutto. Oferta otrzymała 100 punktów. |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na
dostawę równiarki drogowej w systemie leasingu operacyjnego.
Numer ogłoszenia w BZP : 129014 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Koronowo
Plac Zwycięstwa 1
86-010 Koronowo
woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3826400, fax 052 3826401
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa równiarki drogowej w systemie leasingu operacyjnego.
Rodzaj zamówienia: dostawy.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest nabycie i przekazanie Zamawiającemu do odpłatnego korzystania w ramach leasingu operacyjnego za umówione równe i stałe raty leasingowe w okresie 48 miesięcy fabrycznie nowej równiarki drogowej.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.22.10-9, 66.14.00.00-3.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.:
1) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnianie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu :
1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy oraz podpisane oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Jednocześnie do oferty należy dołączyć :
3) Szczegółowy opis oferowanej równiarki drogowej, w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek złożyć materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne (specyfikacja techniczna, prospekty, opisy, itp.)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt b, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio:
- że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty, o których mowa w oryginałach lub w kopiach opatrzonych napisem -Za zgodność z oryginałem- i podpisem osób uprawomocnionych do podpisania oferty.
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia na podst. art. 23 ust. 2 ustawy:
1) dokumenty, , o których mowa w pkt 9.1. ppkt 1 i 2 SIWZ składa każdy z wykonawców występujących wspólnie,
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z wykonawców powinien spełniać warunki formalne, które dotyczą wykonawców, a wynikają z przepisów prawa i są określone w SIWZ.
Uwaga - Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, dostawca i leasingodawca - konsorcjum) musi zawierać dodatkowo pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania tych podmiotów.
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena.
Nie będzie wykorzystana będzie aukcja elektroniczna.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Koronowie Plac Zwycięstwa 1 86-010 Koronowo, pokój nr 10.
Termin składania ofert: 23.06.2008, godzina 09:00,
miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10.
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
SIWZ (111kB)
Załącznik Nr 1 do SIWZ (47kB)
Załącznik Nr 2 do SIWZ (34kB)
Załącznik Nr 3 do SIWZ (41kB)
Załącznik Nr 4 do SIWZ (36kB)
IPR-ZP 341-11/1/08 Koronowo 2008-06-20
WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ
W związku z zadanym pytaniem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art.38 ust.1 i 2 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), przedstawiam poniższe wyjaśnienia :
Pytanie 1
Czy Zamawiający zgodzi się na zniesienie udziału własnego z tytułu ubezpieczenia przedmiotu zamówienia.
Odpowiedź:
Wykonawca winien złożyć ofertę obejmującą koszty ubezpieczenia równiarki na cały okres trwania umowy ze zniesieniem kosztów własnych Zamawiającego.
Pytanie 2
Czy Zamawiający zgodzi się na udostępnienie dokumentów rejestracyjnych oraz finansowych za ostatnie dwa lata oraz okres bieżący?
Odpowiedź:
Zamawiający udostępnia Wykonawcy dane zawarte w rachunku zysków i strat za lata 2006 i 2007. Gmina Koronowo jako jednostka samorządu terytorialnego została utworzona w drodze ustawowej i nie posiada dokumentów rejestracyjnych.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że przedłuża termin składania ofert do dnia 7 lipca 2008 r. do godziny 9:00.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
BURMISTRZ KORONOWA
Rachunek zysków i strat (922kB)
----------------------------------------------------------------------------------------
IPR-ZP 341-11/2/08 Koronowo 2008-06-23
ZAWIADOMIENIE O MODYFIKACJI SIWZ
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), działając w imieniu Zamawiającego wprowadzam do specyfikacji istotnych warunków zamówienia następującą zmianę:
Zamawiający wykreśla z opisu przedmiotu zamówienia zapis punktu 3, ppkt 3.4 -5) w brzmieniu: koszty opłat i ubezpieczenia (wraz ze zniesieniem udziału własnego) w trakcie trwania umowy ponosi Wykonawca przenosząc je na Zamawiającego.
Termin składania ofert upływa 07.07.2008 r. godz. 9:00.
Pozostała treść SIWZ pozostaje bez zmian.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
BURMISTRZ KORONOWA
metryczka
Opublikował: Elżbieta Szalska (13 czerwca 2008, 12:45:03)
Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (31 lipca 2008, 15:51:43)
Zmieniono: dodano inf. o rozstrzygnięciu
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1367