W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

ŚWIADCZENIE USŁUG TŁUMACZA JĘZYKA MIGOWEGO DLA OSÓB UPRAWNIONYCH

Wymagane dokumenty:
Zgłoszenie przez osobę uprawnioną chęci skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się co najmniej na 3 dni przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych

Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro Podawcze - Kancelaria, ul. Plac Zwycięstwa 1, pok. 1, w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Koronowie.

Opłaty:
Usługa jest bezpłatna dla osoby uprawnionej, będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.).

Termin załatwienia sprawy:
W uzgodnionym terminie.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243).
Wytworzył: Mariusz Stanek
Data wytworzenia: 11.05.2012
Opublikował w BIP: Mariusz Stanek
Data opublikowania: 11.05.2012 11:41
Ostatnio zaktualizował: Michał Szałkowski
Data ostatniej aktualizacji: 29.06.2016 14:13
Liczba wyświetleń: 0
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.