Wydział Gospodarki Odpadami
Kierownik Wydziału
Angelika Walat
tel.: (52) 3826 471
Gospodarka odpadami | Malwina Tkaczyk Renata Lutowska Patrycja Lipińska Kamila Maciołek | 52 3826 443 52 3826 458 |
Do zadań Wydziału Gospodarki Odpadami należy:
1) realizacja zadań z zakresu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
w szczególności:
a) sprawowanie kontroli realizacji przez właścicieli nieruchomości obowiązków
w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
b) prowadzenie ewidencji deklaracji na odbieranie odpadów komunalnych,
c) wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie odbierania
odpadów komunalnych,
d) prowadzenie bazy danych nieruchomości i podmiotów objętych systemem
gospodarowania odpadami komunalnymi,
e) prowadzenie postępowań administracyjnych w przedmiocie gospodarowania
odpadami komunalnymi,
f) kontrola nieruchomości w przedmiocie gospodarowania odpadami
komunalnymi,
g) sprawowanie kontroli oraz prowadzenie postępowań administracyjnych
dotyczących składowania odpadów komunalnych oraz odpadów innych niż
komunalne z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub
magazynowania.
2) realizacja zadań z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminach zgodnie z
ustawą Ordynacja podatkowa, w tym prowadzenie ewidencji, wystawianie
upomnień, tytułów wykonawczych i windykacja należności."
w szczególności:
a) sprawowanie kontroli realizacji przez właścicieli nieruchomości obowiązków
w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
b) prowadzenie ewidencji deklaracji na odbieranie odpadów komunalnych,
c) wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie odbierania
odpadów komunalnych,
d) prowadzenie bazy danych nieruchomości i podmiotów objętych systemem
gospodarowania odpadami komunalnymi,
e) prowadzenie postępowań administracyjnych w przedmiocie gospodarowania
odpadami komunalnymi,
f) kontrola nieruchomości w przedmiocie gospodarowania odpadami
komunalnymi,
g) sprawowanie kontroli oraz prowadzenie postępowań administracyjnych
dotyczących składowania odpadów komunalnych oraz odpadów innych niż
komunalne z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub
magazynowania.
2) realizacja zadań z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminach zgodnie z
ustawą Ordynacja podatkowa, w tym prowadzenie ewidencji, wystawianie
upomnień, tytułów wykonawczych i windykacja należności."
Wytworzył: | Burmistrz Koronowa |
---|---|
Data wytworzenia: | 31.07.2024 |
Opublikował w BIP: | Michał Izbaner |
Data opublikowania: | 31.07.2024 09:40 |
Ostatnio zaktualizował: | Michał Izbaner |
Data ostatniej aktualizacji: | 31.07.2024 10:57 |
Liczba wyświetleń: | 1 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.