Rejestr Wydziału Informatyki i Organizacyji
RSS
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Rady Ministra z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres gromadzonych informacji:
liczba porządkowa, nr uchwały, data uchwalenia, w sprawie (tytuł uchwały), informacje dotyczące: daty przekazanie Wojewodzie i RIO, informację o publikacji (gdzie jest publikowana i kiedy), stan uchwały (obowiązuje, uchylona, utraciła moc itp.), informację o przekazaniu uchwały merytorycznemu wydziałowi UM, informację o ewentualnym wszczęciu postępowania nadzorczego i wynikach postępowania, informację o zmianach uchwały.
Zasady i sposoby udostępniania danych:
jawny
___________________________________________________________________________
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Rady Ministra z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres gromadzonych informacji:
jawny
___________________________________________________________________________
Podstawa prawna
Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury.
Zakres gromadzonych informacji:
jawny, wniosek o odpis z rejestru instytucji kultury - Załącznik do zarządzenia Burmistrza Koronowa Nr OR-S.0050.7.2014 z dnia 27 stycznia 2014 r.
___________________________________________________________________________
Podstawa prawna:
jawny - wniosek o odpis z rejestru Klubów Radnych Rady Miejskiej w Koronowie.
___________________________________________________________________________
Podstawa prawna:
jawny - wniosek o odpis z rejestru jednostek pomocniczych gminy.
___________________________________________________________________________
Podstawa prawna:
jawny - wniosek o odpis z rejestru gminnych jednostek organizacyjnych.
___________________________________________________________________________
Podstawa prawna:
Zakres gromadzonych informacji:
Wniosek o odpis nadanych medali ,,Za zasługi dla Ziemi Koronowskiej.
___________________________________________________________________________
Podstawa prawna:
Dane jawne, możliwe ograniczenie udostępnienia danych w zakresie zawartych w rejestrze danych osobowe chronionych przepisami prawa o ochronie danych osobowych. Wniosek o odpis postanowień proceduralnych, deklaracji, oświadczeń, apeli i opinii Rady Miejskiej w Koronowie.
___________________________________________________________________________
9. Rejestr skarg i wniosków:
Podstawa prawna:
Art. 254 kpa (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.), Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres gromadzonych informacji:
liczba porządkowa; data wpływu skargi; imię i nazwisko petenta - nazwa instytucji, redakcji itp. podmiotu składającego skargę; adres petenta, instytucji, redakcji itp.; przedmiot odwołania skargi, zażalenia; data zlecenia załatwienia; wskazanie komu zlecono załatwienie skargi (do kogo skargę skierowano); termin załatwienia; data wpływu po załatwieniu; sposób załatwienia; data wysłania zawiadomienia; kogo zawiadomiono; uwagi.
Zasady udostępniania danych:
Dane osobowe chronione przepisami dot. ochrony danych osobowych.
___________________________________________________________________________
10. Rejestr korespondencji przychodzącej:
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych.
liczba porządkowa; nadawca - nazwa jednostki organizacyjnej lub nazwisko interesanta oraz adres, data pisma, znak pisma; data otrzymania pisma; określenie sprawy; termin załatwienia; wskazanie komu przydzielono pismo; podpis odbiorcy, uwagi o załatwieniu.
Zasady udostępniania danych:
Dane osobowe chronione ustawą o ochronie danych osobowych.
___________________________________________________________________________
11. Rejestr kontroli:
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres gromadzonych informacji:
liczba porządkowa; imię i nazwisko tytuł służbowy kontrolującego; wskazanie przez kogo kontrolujący został delegowany; data i numer delegacji służbowej; czas trwania czynności kontrolnych - początek i zakończenie; wyszczególnienie skontrolowanych działów pracy; określenie charakteru czynności oraz wydanie zarządzenia doraźne; podpis kontrolującego.
Zasady udostępniania danych:
Dane jawne, możliwe ograniczenie udostępnienia danych w zakresie zawartych w rejestrze danych osobowe chronionych przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
___________________________________________________________________________
12. Rejestr zarządzeń Burmistrza Koronowa:
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres gromadzonych informacji:
liczba porządkowa; numer zarządzenia; data wydania zarządzenia; treść zarządzenia; osoba odpowiedzialna za realizację zarządzenia.
Zasady udostępniania danych:
Dane jawne, możliwe ograniczenie udostępnienia danych w zakresie zawartych w rejestrze danych osobowe chronionych przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
___________________________________________________________________________
13. Rejestr pełnomocnictw / upoważnień:
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres gromadzonych informacji:
liczba porządkowa; nazwisko i imię osoby upoważnionej; stanowisko i nazwa zakładu pracy; data wydania pełnomocnictwa / upoważnienia; zakres tematyczny pełnomocnictwa / upoważnienia.
Zasady udostępniania danych:
Dane jawne, możliwe ograniczenie udostępnienia danych w zakresie zawartych w rejestrze danych osobowe chronionych przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
___________________________________________________________________________
Podstawa prawna:
Dane osobowe chronionych przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
___________________________________________________________________________
15. Rejestr umów:
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Zarządzenie Burmistrza Koronowa Nr OR-S.0050.23.2016 z dnia 11 lutego 2016 r. w sprawie prowadzenia Rejestru umów i Rejestru porozumień w Urzędzie Miejskim w Koronowie.
Zakres gromadzonych informacji:
liczba porządkowa; numer umowy; strony umowy; przedmiot umowy; wartość umowy; data zawarcia umowy; okres obowiązywania umowy; symbol komórki organizacyjnej urzędu.
Zasady udostępnienia danych:
Dane jawne, możliwe ograniczenie udostępnienia danych w zakresie zawartych w rejestrze danych osobowe chronionych przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
___________________________________________________________________________
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Zarządzenie Burmistrza Koronowa Nr OR-S.0050.23.2016 z dnia 11 lutego 2016 r. w sprawie prowadzenia Rejestru umów i Rejestru porozumień w Urzędzie Miejskim w Koronowie.
Zakres gromadzonych informacji:
liczba porządkowa; numer porozumienia; strony porozumienia; przedmiot porozumienia; wartość porozumienia; data zawarcia porozumienia; okres obowiązywania porozumienia; symbol komórki organizacyjnej urzędu.
Zasady udostępnienia danych:
Dane jawne, możliwe ograniczenie udostępnienia danych w zakresie zawartych w rejestrze danych osobowe chronionych przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
___________________________________________________________________________
17. Rejestr petycji:
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach.
Zakres gromadzonych informacji:
Liczba porządkowa; numer sprawy; przedmiot petycji; data złożenia petycji; data odpowiedzi na petycję; komórka prowadząca sprawę; sposób załatwienia sprawy - Zbiorcza informacja o petycjach dostępna na stronie www.bip.koronowo.pl
Zasady udostępnienia danych:
Jawny z wyłączeniem danych osób składających petycje, jeżeli nie wyraziły zgody, o której mowa w art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach.
___________________________________________________________________________
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres gromadzonych informacji:
Liczba porządkowa; Adresat (imię i nazwisko lub nazwa); adres adresata/placówka wydania; nr nadawczy.
Zasady udostępnienia danych:
Dane osobowe chronione przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
___________________________________________________________________________
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Zakres gromadzonych informacji:
Liczba porządkowa; Symbol sprawy; Nazwa; Interesant; Data Otwarcia; Data Zamknięcia; Uwagi (Sposób załatwienia).
Zasady udostępnienia danych:
Dane jawne, możliwe ograniczenie udostępnienia danych w zakresie zawartych w rejestrze danych osobowe chronionych przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
___________________________________________________________________________
Podstawa prawna:
art.24 h) Ustawa o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 r.
Zakres gromadzonych informacji:
data wpływu, imię i nazwisko, składniki majątkowe z określoną wartością poszczególnych składników majątkowych, nazwa instytucji zatrudniającej składającego oświadczenie.
Zasady udostępniania danych:
jawny w zakresie określonym w art.24i ustawy o samorządzie gminnym z 08 marca 1990 r
| Wytworzył: | Kierownik Wydziału Organizacyjnego |
|---|---|
| Data wytworzenia: | 10.06.2020 |
| Opublikował w BIP: | Renata Grochowska |
| Data opublikowania: | 10.06.2020 11:26 |
| Ostatnio zaktualizował: | Paulina Jeszka |
| Data ostatniej aktualizacji: | 04.11.2025 10:12 |
| Liczba wyświetleń: | 148 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.