Informacja o sposobie wpisania się do rejestru wyborców w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 13 października 2019 r.
RSSNa podstawie
art. 19 § 1 Kodeksu wyborczego- wyborcy stale zamieszkali na obszarze gminy bez
zameldowania na pobyt stały, wpisywani są do rejestru wyborców, jeżeli złożą w
tej sprawie pisemny wniosek. Do wniosku należy załączyć:
- pisemną deklarację, w której podaje się obywatelstwo oraz adres stałego zamieszkania na terenie gminy,
- kserokopię ważnego dokumentu tożsamości ( dowód osobisty bądź paszport).
W celu przyspieszenia procedury wyjaśniającej, tj. potwierdzenia stałego zamieszkiwania wnioskodawcy pod deklarowanym adresem, należy dołączyć (w miarę możliwości), np.:
- akt własności lokalu (jeśli wnioskodawca jest właścicielem lokalu, w którym zamieszkuje),
- decyzję o naliczeniu wysokości podatku od nieruchomości za bieżący rok (jeżeli wnioskodawca jest właścicielem lokalu, w którym zamieszkuje),
- deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- imienne rachunki za media (prąd, Internet, telefon, woda, śmieci itp.),
- imienne decyzje, umowy ( decyzje z MGOPS, ubezpieczenie itp.),
- umowę najmu lokalu,
- oświadczenie o stałym zamieszkiwaniu pod wskazanym we wniosku adresem poświadczone przez wnioskodawcę oraz właściciela lokalu bądź sołtysa wsi,
- oświadczenie o miejscu zatrudnienia, adresie szkoły, do której uczęszczają dzieci itp.,
- wszelkie inne dokumenty potwierdzające fakt stałego zamieszkiwania wnioskodawcy pod wskazanym adresem na terenie gminy Koronowo.
Burmistrz Koronowa w ciągu 5 dni od otrzymania wniosku wydaje decyzję o wpisaniu lub odmowie wpisania do rejestru wyborców gminy Koronowo.
Miejsce składania wniosków: Urząd Miejski w Koronowie ul. Pomianowskiego 1- Stanowisko ds. Ewidencji Ludności pokój nr 21 ( tel. 52 382 64 66 ) w godzinach:
· poniedziałek, środa, czwartek - 7.30 - 15.30
· wtorek - 7.30 - 17.00
· piątek - 7.30 - 14.00
- pisemną deklarację, w której podaje się obywatelstwo oraz adres stałego zamieszkania na terenie gminy,
- kserokopię ważnego dokumentu tożsamości ( dowód osobisty bądź paszport).
W celu przyspieszenia procedury wyjaśniającej, tj. potwierdzenia stałego zamieszkiwania wnioskodawcy pod deklarowanym adresem, należy dołączyć (w miarę możliwości), np.:
- akt własności lokalu (jeśli wnioskodawca jest właścicielem lokalu, w którym zamieszkuje),
- decyzję o naliczeniu wysokości podatku od nieruchomości za bieżący rok (jeżeli wnioskodawca jest właścicielem lokalu, w którym zamieszkuje),
- deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- imienne rachunki za media (prąd, Internet, telefon, woda, śmieci itp.),
- imienne decyzje, umowy ( decyzje z MGOPS, ubezpieczenie itp.),
- umowę najmu lokalu,
- oświadczenie o stałym zamieszkiwaniu pod wskazanym we wniosku adresem poświadczone przez wnioskodawcę oraz właściciela lokalu bądź sołtysa wsi,
- oświadczenie o miejscu zatrudnienia, adresie szkoły, do której uczęszczają dzieci itp.,
- wszelkie inne dokumenty potwierdzające fakt stałego zamieszkiwania wnioskodawcy pod wskazanym adresem na terenie gminy Koronowo.
Burmistrz Koronowa w ciągu 5 dni od otrzymania wniosku wydaje decyzję o wpisaniu lub odmowie wpisania do rejestru wyborców gminy Koronowo.
Miejsce składania wniosków: Urząd Miejski w Koronowie ul. Pomianowskiego 1- Stanowisko ds. Ewidencji Ludności pokój nr 21 ( tel. 52 382 64 66 ) w godzinach:
· poniedziałek, środa, czwartek - 7.30 - 15.30
· wtorek - 7.30 - 17.00
· piątek - 7.30 - 14.00
- WNIOSEK O WPISANIE DO REJESTRU WYBORCÓW wersja edytowalna
- WNIOSEK O WPISANIE DO REJESTRU WYBORCÓW - wersja PDF
- PISEMNA DEKLARACJA ZAWIERAJĄCA INFORMACJE NIEZBĘDNE DO WPISANIA DO REJESTRU WYBORCÓW - wersja edytowalna
- PISEMNA DEKLARACJA ZAWIERAJĄCA INFORMACJE NIEZBĘDNE DO WPISANIA DO REJESTRU WYBORCÓW - wersja PDF
Wytworzył: | Krzysztof Wiaterski |
---|---|
Data wytworzenia: | 04.09.2019 |
Opublikował w BIP: | Krzysztof Wiaterski |
Data opublikowania: | 04.09.2019 14:56 |
Liczba wyświetleń: | 7 |