4/ZP/2010
RSS4/ZP/2010
Koronowo: Sukcesywne dostawy oleju napędowego
Numer ogłoszenia: 372499 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340093 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Koronowie, ul. Dworcowa 55, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822353, faks 052 3522448.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy oleju napędowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są dostawy oleju napędowego ON spełniającego wymagania PN-EN 590 w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Olej napędowy będzie tankowany na stacjach Wykonawcy zlokalizowanych nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego i czynnych całodobowo. Jakość oferowanego oleju napędowego musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Z 2008 r., Nr 221, poz. 1441). Szacowana ilość dostawy w terminie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy oleju napędowego ON - 49.600 litrów. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zrealizowania całego zakresu dostawy w czasie realizacji zamówienia bez konsekwencji ze strony Wykonawcy. Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosić 14 dni po realizacji dostaw. Zamawiający dopuszcza zmianę cen oleju napędowego w trakcie realizacji zamówienia w przypadku:- zmiany ceny hurtowej przez producenta paliwa.Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie cen telefonicznie lub pisemnie w ciągu 3 dni roboczych od jej dokonania. W przypadku pisemnej odmowy zaakceptowania przez Zamawiającego zmienionych cen w terminie 3 dni roboczych od dnia zawiadomienia, umowa ulega rozwiązaniu z końcem miesiąca, w którym Wykonawca zawiadomił o zmianie ceny.- ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) przy czym cena netto pozostanie niezmienna..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Naftpol Sp.J. Anna Ziewka, Arkadiusz Zwiewka, ul.Leśna 5, 86-010 Koronowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185234,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 224192,00
-
Oferta z najniższą ceną: 224192,00 / Oferta z najwyższą ceną: 224192,00
-
Waluta: PLN.
Wytworzył: | Iwona Kuczkowska |
---|---|
Data wytworzenia: | 28.12.2010 |
Opublikował w BIP: | Iwona Kuczkowska |
Data opublikowania: | 28.12.2010 09:09 |
Liczba wyświetleń: | 3 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.