IPR-ZP 342-5/10
RSSKoronowo: Wykonanie robót budowlanych
polegających na przebudowie nawierzchni ulic wraz z poprawą gospodarki
wodno-ściekowej w starej części miasta Koronowa.
Numer ogłoszenia: 105227 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68872 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie nawierzchni ulic wraz z poprawą gospodarki wodno-ściekowej w starej części miasta Koronowa..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie
sieci wodociągowej z przyłączami oraz remoncie sieci kanalizacji
sanitarnej z przyłączami, budowie kanalizacji deszczowej, przebudowie
nawierzchni ulic w miejscowości Koronowo i obejmuje ulice : Nakielska,
Łokietka, Szkolna, Kościuszki, Sienkiewicza, Okrzei, H.Sawickiej,
Staromiejska, Garncarska, Farna, Plac Zwycięstwa.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie przebudowy sieci wodociągowej z przyłączami oraz remont sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami,
2) Wykonanie budowy sieci kanalizacji deszczowej,
3) Wykonanie robót drogowych,
4) Zabezpieczenie na własny koszt nadzoru archeologicznego nad
realizacją inwestycji, zgodnie z wymogiem zawartym w opinii
Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu, Delegatura w
Bydgoszczy./pismo WU OZ D/B-AR-4050-1153/2005 opA-489/2005 z dnia
08.10.2008 r. Wykonawca przy przygotowaniu oferty winien uwzględnić
realizację I etapu zadania, obejmującego wykonanie robót na ulicach :
Nakielska, Łokietka, Szkolna, Okrzei, Plac Zwycięstwa Sienkiewicza.
ZAKRES I ETAPU OBEJMUJE REALIZACJĘ: I . Kanalizacja deszczowa - kanał Ø
600 - długość 114,5 mb, kanał Ø 500 - długość 197,5 mb, kanał Ø 300 -
długość 121,5 mb, separator , osadnik piasku, studnia rewizyjna Ø 1200
mm 13 szt., studnia ściekowa Ø 500 mm 24 szt., roboty ziemne,
odtworzenie dróg, kanał Ø 200 (przykanaliki) 121,9 mb II. Kanalizacja
sanitarna - kanał Ø 200 - długość 456,5 mb; przykanaliki Ø 160 -
długość 134 mb; - studnia rewizyjna Ø 1200 - 16 szt, demontaże sieci
kanalizacji sanitarnej, III. Sieć wodociągowa 463,5 mb, roboty drogowe.
Powyższy zakres został przedstawiony w załącznikach Nr 12 i 13 do SIWZ
Termin realizacji I etapu - do dnia 15.09.2010 r.
5) W ramach Umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz dokonaniem koniecznych uzgodnień:
a)
Dokumentację projektową czasowej organizacji ruchu w oparciu o wytyczne
GDDKiA w Bydgoszczy, Koszt czasowej organizacji ruchu należy uwzględnić
w ofercie Wykonawcy.
b) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
c) Harmonogram Rzeczowo-Finansowy Robót określający kolejność
wykonywania robót oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych
elementów robót oraz planowane nakłady finansowe dla każdej pozycji.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy
najpóźniej w dniu podpisania umowy,
d) Dokumentację Powykonawczą
sporządzoną w 2 egzemplarzach z załączonymi m.in.: protokołami z prób,
sprawdzeń i pomiarów, stosownymi atestami, aprobatami technicznymi,
deklaracjami zgodności lub innymi dokumentami potwierdzającymi
dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego
stosowania w budownictwie,
e) protokołami odbioru technicznego,
f)
geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku
dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza obejmująca cały
zakres robót z wkreślonymi liniami rozgraniczającymi ulic oraz zmianami
- skala mapy 1:500 w 6 egz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.31.20-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WIMAR Sp. z o.o., ul. Nadrzeczna 24, 86-010 Koronowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6378206,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4900000,00
Oferta z najniższą ceną: 4900000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4900000,00
Waluta: PLN.
Wytworzył: | Elżbieta Szalska |
---|---|
Data wytworzenia: | 12.04.2010 |
Opublikował w BIP: | Elżbieta Szalska |
Data opublikowania: | 30.04.2010 12:15 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.