Wydział Finansowo-Budżetowy | Wydział Inwestycji i Planowania Przestrzennego
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego
Wydział Organizacyjny | Urząd Stanu Cywilnego | Referat zamówień publicznych
Wydział Obsługi Przedsiębiorczości i Promocji
Pion Ochrony Informacji Niejawnej | Rejestracja Pojazdów i Komunikacja
Audytor wewnętrzny | Inspektor Ochrony Danych | Wydział Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej
Wydział Rolnictwa,Ochrony Środowiska, Krajobrazu i Zarządzania Energią
Stanowiska ds. PPOŻ Gminy | Wydział Planowania Przestrzennego
Wydział Gospodarki Odpadami
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego
Wydział Organizacyjny | Urząd Stanu Cywilnego | Referat zamówień publicznych
Wydział Obsługi Przedsiębiorczości i Promocji
Pion Ochrony Informacji Niejawnej | Rejestracja Pojazdów i Komunikacja
Audytor wewnętrzny | Inspektor Ochrony Danych | Wydział Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej
Wydział Rolnictwa,Ochrony Środowiska, Krajobrazu i Zarządzania Energią
Stanowiska ds. PPOŻ Gminy | Wydział Planowania Przestrzennego
Wydział Gospodarki Odpadami
Wydział Rolnictwa, Ochrony Środowiska, Krajobrazu i Zarządzania Energią
Kierownik WydziałuAgata Szulc
tel. 52 3826 469
Zastępca Kierownika Wydziału / Stanowisko ds. zarządzania energią i ochrony krajobrazu
tel. 52 3826 442
Jerzy Michalski
Ochrona środowiska i przyrody
tel. 52 3826 425
Roman Romański
Jarosław Jakubowski
Justyna Lewandowska
tel. 52 3826 421
Agnieszka Nowickatel. 52 3826 441
Urszula Dufka
Ewelina Wilk
tel. 52 3826 421
Anna Gliszczyńska
Anna Jaworska
Do zadań Wydział Rolnictwa, Ochrony Środowiska, Krajobrazu i Zarządzania Energią należy, w szczególności:
1) realizacja zadań z zakresu ustawy Prawo ochrony środowiska, w tym:
a) w zakresie ochrony powietrza,
b) w zakresie ochrony przed hałasem,
c) w zakresie wprowadzania do powietrza gazów i pyłów,
d) w zakresie wprowadzania substancji do środowiska,
e) w zakresie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska,
f) w przedmiocie informacji i danych o zakresie korzystania ze środowiska oraz o wysokości należnych opłat, realizacja zadań z zakresu ustawy prawo łowieckie,
h) realizacja zadań z zakresu ustawy prawo geologiczne i górnicze, w tym:
2) realizacja zadań z zakresu ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,- w zakresie zapobiegania powstawaniu osuwisk,
- opiniowanie zatwierdzania projektu robót geologicznych,
- opiniowanie planu ruchu górniczego,
- opiniowanie warunków do udzielanych koncesji,
w tym:
a) ustalanie wpływu realizacji inwestycji na środowisko w zakresie postępowań o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,3) realizacja zadań z zakresu ustawy o odpadach, w szczególności:
b) podawanie do publicznej wiadomości informacji o dokumentach zawierających dane o środowisku i jego ochronie w zakresie prowadzonych spraw,
c) opiniowanie przed rozpoczęciem realizacji przedsięwzięcia innego niż potencjalnie mogące znacząco oddziaływać na środowisko, które nie jest bezpośrednio związane z ochroną obszaru NATURA 2000 lub nie wynika z tej ochrony czy przedsięwzięcie może potencjalnie znacząco oddziaływać na obszary NATURA 2000,
a) realizacja programu usuwania odpadów azbestowych,4) realizacja zadań z zakresu ustawy o ochronie przyrody (wycinki drzew, pomniki przyrody),
b) monitoring wysypiska odpadów komunalnych,
c) w zakresie działań zmierzających do zamknięcia składowisk odpadów na terenie Gminy Koronowo,
5) realizacja zadań z zakresu ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
6) realizacja zadań z zakresu ustawy o ochronie roślin,
7) realizacja zadań z zakresu ustawy o lasach,
8) realizacja zadań z zakresu ustawy o ochronie zwierząt:
a) zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok zwierzęcych,9) realizacja zadań z zakresu ustawy Prawo wodne,
b) wykonywanie zadań przyjętych w Programie Opieki nad Bezdomnymi Zwierzętami i Zapobiegania Bezdomności Zwierząt,
10) prowadzenie zadań związanych z polityką energetyczną.
11) realizacja zadań z zakresu ustawy o ochronie zdrowia zwierząt i zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt,
12) realizacja zadań z zakresu ustawy o nawozach i nawożeniu,
13) realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie roślin uprawnych,
14) realizacja zadań Burmistrza z zakresu ustawy o wliczaniu okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy,
15) obsługa producentów rolnych, współpraca z instytucjami w zakresie dotyczącym rolnictwa
i rozwoju obszarów wiejskich,
16) realizacja zadań zleconych, w tym prowadzenie spraw związanych z niekorzystnymi
zjawiskami atmosferycznymi występującymi na terenie Gminy Koronowo,
17) współorganizowanie narad z sołtysami
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Wiaterski (6 sierpnia 2019)
Opublikował: Krzysztof Wiaterski (6 sierpnia 2019, 14:59:34)
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koronowie
Ostatnia zmiana: Monika Lewandowska (31 lipca 2024, 11:23:54)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 16901