Wydział Finansowo-Budżetowy | Wydział Inwestycji i Planowania Przestrzennego
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego
Wydział Organizacyjny | Urząd Stanu Cywilnego | Referat zamówień publicznych
Wydział Obsługi Przedsiębiorczości i Promocji
Pion Ochrony Informacji Niejawnej | Rejestracja Pojazdów i Komunikacja
Audytor wewnętrzny | Inspektor Ochrony Danych | Wydział Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej
Wydział Rolnictwa,Ochrony Środowiska, Krajobrazu i Zarządzania Energią
Stanowiska ds. PPOŻ Gminy | Wydział Planowania Przestrzennego
Wydział Gospodarki Odpadami
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego
Wydział Organizacyjny | Urząd Stanu Cywilnego | Referat zamówień publicznych
Wydział Obsługi Przedsiębiorczości i Promocji
Pion Ochrony Informacji Niejawnej | Rejestracja Pojazdów i Komunikacja
Audytor wewnętrzny | Inspektor Ochrony Danych | Wydział Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej
Wydział Rolnictwa,Ochrony Środowiska, Krajobrazu i Zarządzania Energią
Stanowiska ds. PPOŻ Gminy | Wydział Planowania Przestrzennego
Wydział Gospodarki Odpadami
Wydział Informatyki i Organizacji
Kierownik Wydziału
Michał Szałkowski
tel.: (52) 3826-402
Kadry | Monika Lewandowska | (52) 3826 402 |
Kancelaria – Biuro
Podawcze
| Daria Wankiewicz Oskar Kasiorkiewicz Anna Szlagowska | (52) 3826 405 |
Sekretariat
| Beata Kolasińska | (52) 3826 410 |
Organizacja | Maja Olejnik Paulina Jeszka | (52) 3826 403 |
Informatyka i Rozwoj Systemów IT
| Michał Szałkowski Michał Izbaner Aleksander Zadrożny | (52) 3826 444 (52) 3826 449 |
Biuro Rady Miejskiej | Magdalena Wanda-Joras | (52) 3826 445 |
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy:
1) realizacja zadań z zakresu Kancelarii – Biura Podawczego:
5) realizacja zadań z zakresu spraw organizacyjnych urzędu:
a) prowadzenie aktualnego rejestru kart usług w formie papierowej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) udzielanie podstawowych informacji o sposobie załatwiania spraw w urzędzie,
c) prowadzenie elektronicznego rejestru korespondencji i obsługa biura podawczego,
d) prowadzenie ogólnego rejestru i zbioru umów w urzędzie,
e) prowadzenie rejestru petycji wpływających do urzędu,
f) udzielanie informacji o wysokości opłaty skarbowej oraz wysokości opłat i podatków lokalnych,
g) udostępnienie do wglądu elektronicznej wersji Dzienników Ustaw, Monitorów Polskich oraz Dzienników Urzędowych,
h) udzielanie informacji o funkcjonujących jednostkach organizacyjnych i pomocniczych gminy,
i) przyjmowanie skarg i wniosków, wnoszonych również ustnie przez klientów urzędu,
j) zakładanie profilu zaufanego,2) realizacja zadań z zakresu prowadzenia spraw kadrowych:
a) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z naborem na wolne stanowiska, zatrudnieniem, zwalnianiem, udzielaniem urlopów, zwolnień od pracy, rozliczaniem czasu pracy, awansami, nagradzaniem i karaniem,
b) prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy,
c) prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu oraz dokumentacji związanej z oceną okresową,
d) prowadzenie spraw dotyczących oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej i o stanie majątkowym,
e) przygotowywanie i aktualizacja regulaminu pracy i wynagrodzeń,
f) wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi,3) realizacja zadań z zakresu obsługi sekretariatu:
a) zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjnej burmistrzów,
b) prowadzenie rejestrów zarządzeń burmistrza, pełnomocnictw i upoważnień, skarg i wniosków oraz kontroli zewnętrznej w urzędzie, delegacji służbowych i ich wydawanie, zawiadomień, postanowień i obwieszczeń sądowych,
c) przygotowanie sprawozdań z działalności burmistrza w okresie międzysesyjnym,
d) kontaktowanie klientów z kierownictwem urzędu i kierowanie ich do właściwych komórek,
e) zarządzanie samochodami służbowymi,4) organizacja pracy pracowników zatrudnianych w ramach pomocy administracyjnej i obsługi gospodarczej,
5) realizacja zadań z zakresu spraw organizacyjnych urzędu:
a) zabezpieczenie materiałowo – techniczne stanowisk pracy w urzędzie,
b) analiza kosztów funkcjonowania urzędu oraz dbałość o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych,
c) zapewnienie właściwego stanu bezpieczeństwa budynków urzędu pod względem p.poż. i bhp oraz nadzór nad bieżącymi i generalnymi remontami,
d) realizacja zadań z zakresu organizacji i przeprowadzania wyborów i referendów,
e) sprawy socjalne,6) realizacja zadań z zakresu archiwum zakładowego:
a) przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej z komórek organizacyjnych urzędu,
b) przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego,
c) prowadzenie dokumentacji archiwum zakładowego,7) realizacja zadań z zakresu informatyki i rozwoju systemów IT, w tym:
a) wdrażanie nowych systemów i programów informatycznych,
b) planowanie i realizacja inwestycji informatycznych i teleinformatycznych urzędu,
c) zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną urzędu, w szczególności:
- administrowanie sieciami komputerowymi, serwerami, sieciowymi systemami operacyjnymi, sprzętem sieciowym oraz bazami danych urzędu,
- zapewnienie ochrony i bezpieczeństwa danych w systemach teleinformatycznych, w tym: zabezpieczenie oraz archiwizowanie baz danych
8) realizacja zadań z zakresu Biura Rady Miejskiej:
a) prowadzenie spraw związanych z obsługą rady, a w szczególności obsługa kancelaryjno -
techniczna oraz merytoryczna rady i komisji rady,
techniczna oraz merytoryczna rady i komisji rady,
b) przekazanie właściwym jednostkom do realizacji i wiadomości podjętych przez radę uchwał,
postanowień proceduralnych, deklaracji, oświadczeń, apeli i opinii,
postanowień proceduralnych, deklaracji, oświadczeń, apeli i opinii,
c) przygotowanie sprawozdania z wykonania uchwał,
d) organizowanie i obsługa narad oraz spotkań zwoływanych przez przewodniczącego rady,
jego zastępców i przewodniczących komisji rady,
jego zastępców i przewodniczących komisji rady,
e) organizowanie oraz obsługa narad i spotkań Koronowskiej Rady Senioralnej,
f) prowadzenie spraw dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej przez radnych
i
oświadczeń o stanie majątkowym,
oświadczeń o stanie majątkowym,
g) prowadzenie rejestrów:
- uchwały rady,
- wniosków i interpelacji rady,
- jednostek pomocniczych gminy,
- gminnych jednostek organizacyjnych,
- klubów radnych,
h) współpraca i obsługa jednostek pomocniczych gminy, tj. rad sołeckich i OKSM, w
szczególności obsługa wyborów organów jednostek pomocniczych gminy,
szczególności obsługa wyborów organów jednostek pomocniczych gminy,
9) prowadzenie ubezpieczeń budynków i mienia urzędu oraz strażaków OSP.
metryczka
Wytworzył: Michał Szałkowski (17 września 2008)
Opublikował: Michał Szałkowski (17 września 2008, 14:55:27)
Ostatnia zmiana: Monika Lewandowska (25 września 2024, 14:02:38)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 20513